فعالیت های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تا 4 مردادماه لغو شد

به گزارش دیتاپد، در راستای اطلاعیه ستاد ملی کرونا، تمامی کلاس های حضوری، عملی و کارآموزی های دانشجویان گروه های مختلف دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تا 4 مردادماه لغو شد.

فعالیت های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تا 4 مردادماه لغو شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در راستای اطلاعیه ستاد ملی کرونا، تمامی کلاس های حضوری، عملی و کارآموزی های دانشجویان گروه های مختلف دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تا 4 مردادماه لغو شد.

تمامی امتحانات حضوری دانشجویان مقاطع مختلف در از 29 تیر تا 4 مرداد ماه لغو است و برگزاری آزمون مورد نظر به صورت مجازی بلامانع است.

گفتنی است، برگزاری کلاس های عملی (کار بر نمونه های انسانی) دانشجویان دندان پزشکی تا اطلاع ثانویه تعطیل و آغاز کلاس مذکور پس از برطرف محدودیت ها و شرایط فعلی و هماهنگی با معاونت آموزشی دانشگاه اقدام و عملیاتی خواهد شد.

این تعطیلی شامل شامل دانشجویان دستیاری، اینترنی و کارورزی رشته های مختلف نمی گردد، مدیران گروه ها کوشش نمایند ضمن ارائه خدمت این دسته از دانشجویان با حداقل شیفت ها و کشیک ها ادامه دارد.

گفتنی است، برگزاری راند، مورنینگ، ژورنال ویژه دانشجویان دستیاری، اینترنی و کارورز با نظر مدیران گروه های آموزشی و با رعایت پروتکل های ابلاغی از ستاد ملی کرونا و با موضوع حفظ سلامت دانشجویان و بیماران بلامانع است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1279

به "فعالیت های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تا 4 مردادماه لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تا 4 مردادماه لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید