زهرا نعمتی بدون مربی اختصاصی به بازی های آسیایی اعزام می گردد

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران، حضور در بازی های آسیایی 2018 اندونزی اولین تجربه زهرا نعمتی از این رویداد خواهد بود. این پاراکماندار کشورمان که مدال طلای پارالمپیک 2012 لندن و 2016 ریودوژانیرو را در اختیار دارد در رکوردگیری با دیگر کمانداران ریکرو تیم ملی تیروکمان پیروز به کسب تنها سهمیه ریکرو بانوان برای اعزام به بازی های آسیایی شد.

زهرا نعمتی بدون مربی اختصاصی به بازی های آسیایی اعزام می گردد

بعد از آن صحبت هایی مبنی بر اعزام این پاراکماندار به اندونزی با مربی اختصاصی مطرح بود تا زهرا نعمتی با توجه به شرایط خاصی که دارد، با مسئله ای در جریان بازی ها روبرو نگردد در نهایت اما این موضوع منتفی شده و قرار بر این است که وی زیر نظر مربیان تیم ملی تیروکمان به مصاف حریفانش در بازی های آسیایی برود.

امید نجاری مدیر تیم های ملی تیروکمان در مصاحبه با خبرنگاران ضمن تائید این مطلب گفت: اعزام مربی اختصاصی برای زهرا نعمتی تصمیمی بود که توسط فدراسیون های ورزش های جانبازان و معلولان اتخاذ شده بود. به هر حال شرایط این ورزشکار علاوه بر فدراسیون تیروکمان که وی را در ترکیب تیم اعزامی به اندونزی در اختیار دارد، برای مسئولان این فدراسیون هم حائز اهمیت است و به همین دلیل به دنبال این بودند تا شرایط بهترین برای حضور نعمتی در بازی های آسیایی فراهم گردد.

وی تاکید نمود: کادر فنی تیم ملی تیروکمان مسئله ای با این موضوع نداشت. حتی پیگیری های لازم را هم انجام دادیم اما در نهایت به خاطر بعضی محدودیت ها، اعزام مربی اختصاصی برای نعمتی مقدور نشد.

نجاری یادآورشد: فهرست اولیه کمانداران و همراهان شان برای بازی های آسیایی خیلی وقت پیش اعلام شده بود. در آن فهرست پیش بینی برای مربی اختصاصی یک ورزشکار نشده بود.

به گفته مدیر تیم های ملی تیروکمان، زهرا نعمتی در جریان بازی های آسیایی زیر نظر پارک میوک وون سرمربی کره ای تیم ملی تیروکمان که مربی ریکرو نیز است به مصاف حریفان شان می رود.

به گزارش خبرنگاران، معرفی زهرا نعمتی برای بازی های آسیایی اواخر خردادماه انجام شد اما وی از شنبه گذشته به جمع اردونشینان تیم ملی تیروکمان ملحق شد. وی طی این مدت با تیم ملی تیروکمان جانبازان و معلولان پیگیر تمرینات آماده سازی خود بود و حتی با این تیم در رقابت های بین المللی جمهوری چک هم شرکت کرد و مدال طلای انفرادی را از آن خود کرد.

رقابت های تیروکمان بازی های آسیایی از 30 مردادماه شروع می گردد و تا 6 شهریورماه ادامه خواهد داشت. کمانداران ایران نیز 27 مردادماه راهی اندونزی می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 455

به "زهرا نعمتی بدون مربی اختصاصی به بازی های آسیایی اعزام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زهرا نعمتی بدون مربی اختصاصی به بازی های آسیایی اعزام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید