زاخارووا: شبکه سی ان ان اخبار نادرست درباره اوکراین منتشر نکند

به گزارش دیتاپد، سخنگوی وزارت خارجه روسیه به مسئولان شبکه تلویزیونی سی.ان.ان آمریکا توصیه کرد، به جای پخش تصاویری از تانک های اوکراینی برای اثبات آماده شدن روسیه برای جنگ، مسئولانه واقعیات را به اطلاع مردم برسانند.

زاخارووا: شبکه سی ان ان اخبار نادرست درباره اوکراین منتشر نکند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه شبکه تلویزیونی سی.ان.ان آمریکا را به انتشار اخبار کذب درباره اینکه گویا روسیه در حال آماده سازی خود برای جنگ با اوکراین است، متهم کرد. به گفته وی، جالب است که این شبکه برای اثبات ادعای خود، تصاویری از تانک های اوکراینی را نشان می دهد.

زاخارووا امروز (سه شنبه) در پستی در صفحه فیس بوک خود در این باره نوشت: باید به مسئولان و کارکنان عزیز شبکه تلویزیونی سی.ان.ان گوشزد کنم، ما درک می کنیم که شما فرصتی برای آنالیز حقایق ندارید، برای اینکه شما غرق در مبارزه ایدئولوژیکی در راستای پیروزی لیبرالیسم هستید. ولی دیگر نباید انتشار اخبار نادرست به حدی برسد که تانک های اوکراینی در ایستگاه قطار و در واگن های اوکراینی نشان داده گردد تا ثابت کنید روسیه در حال آماده سازی خود برای جنگ با اوکراین است.

این دیپلمات بلندپایه روس به خبرنگاران این شبکه آمریکایی در مسکو توصیه کرد تا از دخالت در حیات اجتماعی در روسیه دست برداشته و وقت بیشتری را برای انجام مسئولیت خبرنگاری خود بگذارند، برای اینکه این برخورد شایسته تر است.

لازم به یادآوری است که شبکه سی.ان.ان پیشتر به نقل از منابع خبری خود گزارش داد که ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین از جو بایدن همتای آمریکایی خود خواسته تا به این کشور در عضویت در ناتو یاری کند. زلنسکی تأکید نموده که اوکراین به حمایت اقتصادی و همچنین تسلیحات نظامی بیشتر برای تقویت رویارویی با روسیه احتیاج دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1737

به "زاخارووا: شبکه سی ان ان اخبار نادرست درباره اوکراین منتشر نکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاخارووا: شبکه سی ان ان اخبار نادرست درباره اوکراین منتشر نکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید