دغدغه کمبود کالای اساسی وجود ندارد

به گزارش دیتاپد، خبرگزاری خبرنگاران- معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه بیش از 300 هزار تن دانه روغنی و روغن خام در انبارهای گمرکات بندر امام(ره) وجود دارد، گفت: کشتی های تجاری به صورت مستمر اقلام مورد نیاز کشور را از طریق بندر امام وارد می کنند بنابراین دغدغه کمبود کالای اساسی وجود ندارد.

دغدغه کمبود کالای اساسی وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، اسحاق جهانگیری در حاشیه بازدید از گمرک بندر امام خمینی(ره) که امروز (11 بهمن ماه) انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دولت بیش از یک هزار و 180 میلیارد تومان برای حل مشکل مسکن و فاضلاب شهرهای ماهشهر و بندر امام تصویب شده است که باید دستگاه های مسئول پیگیری های لازم را انجام و کار را اجرا کنند.

وی اضافه نمود: بندر امام(ره) یکی از مهمترین بنادر فله ای و استراتژیک کشور است که کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از این بندر وارد و در سطح کشور توزیع می شود.

جهانگیری گفت: در زمان جنگ اقتصادی، مردم ملاحظه کردند که کالاهای اساسی کشور در همه نقاط به اندازه کافی وجود داشت و تنها، افزایش قیمت برخی کالاها مردم را اذیت می کند.

معاون اول رئیس جمهور شرح داد: در حال حاضر بیش از 300 هزار تن دانه روغنی و روغن خام در انبارهای گمرکات بندر امام(ره) وجود دارد. همچنین کشتی های تجاری به صورت مستمر اقلام مورد نیاز کشور را از طریق بندر امام وارد می کنند بنابراین دغدغه کمبود کالای اساسی وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1610

به "دغدغه کمبود کالای اساسی وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دغدغه کمبود کالای اساسی وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید