خریداران مسکن عجله نمایند

به گزارش دیتاپد، با هیجانات بازار مسکن در سال 98، متقاضیان بسیاری به امید کاهش قیمت ها، خرید آپارتمان را به سال 99 موکول نموده اند.

خریداران مسکن عجله نمایند

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمانهای قدیمی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

با نزدیک شدن به سرانجام سال 98، حدس ها درخصوص قیمت مسکن در سال 99 و اینکه آیا سایه رکود تورمی از بازار مسکن برداشته خواهد شد یا خیر، شدت یافته است. یک انبوه ساز به این پرسش پاسخ داده است.

به گزارش خبرنگاران ایرج رهبر، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی انبوه سازان مسکن و ساختمان تهران، در پاسخ به این سوال که آیا آنچنان که بعضی ادعا می نمایند، مسکن در سال 99 با رشد 20 درصدی روبرو خواهد شد، گفته است در سال 99 اگر چنین افزایشی نیز وجود داشته باشد، رشدی عادی و حتی کمتر از تورم خواهد بود.

ایرج رهبر با اشاره به اینکه قیمت مسکن در سال 98 نسبت به سال گذشته (1397) 200 درصد افزایش داشته است، گفت: متقاضیان خرید مسکن در صورتی که توان اقتصادی خریداری مسکن مورد نظر خود را دارند، در خرید تعلل ننمایند و به فرایند خرید سرعت بیشتری بدهند. وی ادامه داد: متقاضیان خرید مسکن سعی نمایند پیش از سرانجام سال 98، آپارتمان خود را خریداری نمایند.

رئیس انجمن صنفی انبوه سازان تهران در ادامه ضمن اشاره به رکود تورمی در صورت افزایش شدید قیمت مسکن ادامه داد: در ارتباط با رکود تورمی که بعضی برای سال 99 پیش بینی می نمایند باید در نظر داشت که اگر افزایش قیمت در مسکن به تناسب تورم پیش برود می توان گفت رکود تورمی بوجود نمی آید، اما اگر قیمت مسکن به دلایل مختلف، جهش های غیر متعارف داشته باشد، به خاطر پایین بودن قدرت خرید متقاضیان مسکن، دچار رکود تورمی خواهیم شد.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 858

به "خریداران مسکن عجله نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خریداران مسکن عجله نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید