خبرنگاران پنج میلیارد تومان برای بازسازی پل های تخریب شده هشترود اختصاص یافت

به گزارش دیتاپد، مراغه - خبرنگاران - نماینده مردم هشترود در مجلس شورای اسلامی از ختصاص پنج میلیارد تومان برای بازسازی پنج پل تخریب شده این شهرستان بر اثر سیل سال 1395 خبرداد.

خبرنگاران پنج میلیارد تومان برای بازسازی پل های تخریب شده هشترود اختصاص یافت

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، سید حمزه امینی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این پل ها بر اثر سیل سال 95 به طور کامل تخریب و همین امر موجب اختلال در عبور و مرور اهالی پنج روستای شهرستان شده بود.

وی گفت: بازسازی این پل ها در سال 95 و 96 تنها 50 درصد پیشرفت داشته اما در سال های 97 تا 99 هیچ بودجه ای برای این امر اختصاص نیافته است.

امینی افزود: باپیگیری هایی که صورت گرفت در طی چند روز گذشته پنج میلیارد تومان از سوی برنامه و بودجه برای بازسازی این پل ها اختصاص یافت و پیمانکار هم از سوی اداره کل راهداری مشخص شده و عملیات عمرانی در فروردین سال 1400 آغاز خواهد شد.

وی گفت: امیدواریم با تزریق به موقع اعتبارات تزریق یافته و بازسازی پل های یاد شده، مشکل تردد اهالی این روستاها رفع گردد.

شهرستان هشترود با 57 هزار جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرق تبریز واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1526

به "خبرنگاران پنج میلیارد تومان برای بازسازی پل های تخریب شده هشترود اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پنج میلیارد تومان برای بازسازی پل های تخریب شده هشترود اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید