بگذارید دنبال معشوقشان بروند ؛ مردم می دانند حضور رونالدو در تهران تکرار نمی گردد ، از مردم ایراد نگیریم؛ ایراد از خودمان است!

به گزارش دیتاپد، محمود فکری می گوید مردم ایران می دانند چنین روزهایی تکرار نمی گردد و به همین علت نباید آنها را به علت کوشش برای تماشا معشوق شان سرزنش کرد.

بگذارید دنبال معشوقشان بروند ؛ مردم می دانند حضور رونالدو در تهران تکرار نمی گردد ، از مردم ایراد نگیریم؛ ایراد از خودمان است!

به گزارش خبرنگاران، در شرایطی که همه ایران خود را برای تماشا بازی پرسپولیس و النصر آماده می نمایند، محمود فکری، سرمربی طرفدار شاگردانش را آماده مصاف روز چهارشنبه با تراکتور تبریز نموده است. او البته در بخشی از کنفرانس خود نظر جالبی در خصوص حضور کریس رونالدو در ایران ارائه کرد.

فکری راجع به این موضوع گفت: بحث آمدن کریس رونالدو و بازیکنان بزرگ در فوتبال آسیا است. این ها هزینه نیست بلکه چندین برابر صدها میلیون دلاری که هزینه می نمایند درآمدزایی دارند. ما هم باید راه درآمدزایی را یاد بگیریم و برنامه ریزی را تا انتظارات از فوتبال و ورزش مان برآورده گردد. تا طرفداران و ببیندگان ورزش و فوتبال از آن لذت ببرند. امیدوارم یواش یواش و گام به گام هم به سمت حرفه ای شدن قدم برداریم. سال بعد این قانون سقف بودجه را برمی دارند چون قانون درستی نیست.

او در خصوص استقبال عجیب و غریب و تصاویر باورنکردنی در بدو ورود رونالدو در تهران گفت: حضور بازیکن بزرگی مثل رونالدو که سال هاست حداقل 15 سال است که از هنر رونالدو لذت می بریم و در تلویزیون او را می بینیم و کیف می کنیم و همه مردم دنیا از این هنر لذت می برند. از اینکه به کشورمان آمده و با پرسپولیس بازی دارد جای خوشحالی است و تعدادی از مردم او را از نزدیک دیده اند و شاید این شرایط در همه کشورها رقم نخورد. امیدوارم اینقدر حرفه ای کار کنیم و از فوتبال مان در آمدزایی کنیم که بتوانیم چنین بازیکنانی را به تیم های مان بیاوریم.

سرمربی طرفدار افزود: مردم به شکل و شمایل نگاه نمی نمایند و اینکه از کجا بالا می روند! مردم می دانند که این روزها تکرار نمی گردد و به هر شکلی هست در پی معشوق شان هستند. نمی گردد از مردم ایراد بگیریم؛ ایراد را باید از خودمان بگیریم که فضایی به وجود بیاوریم تا بازیکنان بزرگ را به کشورمان بیاوریم و هر روز وقتی در تمرین تیم شان هستند نظمی در تمرین به وجود بیاوریم تا مردم بتوانند هفتگی بازیکنان محبوب را ببیند. امیدوارم امشب بازی خوبی گردد و نماینده کشورمان برنده گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 شهریور 1402 بروزرسانی: 29 شهریور 1402 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2446

به "بگذارید دنبال معشوقشان بروند ؛ مردم می دانند حضور رونالدو در تهران تکرار نمی گردد ، از مردم ایراد نگیریم؛ ایراد از خودمان است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بگذارید دنبال معشوقشان بروند ؛ مردم می دانند حضور رونالدو در تهران تکرار نمی گردد ، از مردم ایراد نگیریم؛ ایراد از خودمان است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید