خبرنگاران تیم فوتبال شهرداری آستارا بر هوادار تهران پیروز شد

به گزارش دیتاپد، آستارا - خبرنگاران - تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته هفدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، با نتیجه یک بر صفر تیم هوادار تهران را شکست داد و به قهرمانی نیم فصل لیگ دست یافت.

خبرنگاران تیم فوتبال شهرداری آستارا بر هوادار تهران پیروز شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران بازی تیم فوتبال شهرداری آستارا با تیم هوادار تهران عصر یکشنبه در هوای سرد و ورزشگاه خالی از تماشاگر وحدت آستارا برگزار شد و شهرداری آستارا برای دومین بار در این ورزشگاه میزبان بود.

هر دو تیم در نیمه نخست با احتیاط بازی کردند و تعداد فرصت های گلزنی هوادار در این نیمه بیشتر از شهرداری بود اما گلی وارد دروازه نشد و در نیمه دوم بازی، سرمربیان هر دو تیم بازیکنان جدید و تازه نفس را وارد میدان کردند.

شهرداری آستارا در نیمه دوم با ترکیب تهاجمی در دقیقه 88 با تک گل امین حقده به پیروزی رسید و با این برد شیرین خانگی به عنوان یک شگفتی ساز، قهرمان نیم فصل این مسابقات شد و تعدادی از شهروندان، قهرمانی این تیم را با بوق ماشین و شیپور در مقابل ورزشگاه وحدت جشن گرفتند.

قضاوت دیدار بر عهده عنایت قوچ کانلو، هیوا بهمنی و جلال محمدی بود و از نکات جالب این دیدار، تماشای بازی توسط برخی شهروندان از خانه های اطراف و از پشت درهای بسته ورزشگاه بود.

تیم فوتبال شهرداری آستارا با کسب 31 امتیاز در رتبه نخست جدول مسابقات لیگ دسته اول کشور قرار گرفت و در هفته هجدهم در ورزشگاه وحدت، میزبان شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود و تیم هوادار تهران نیز در هفته آینده مهمان تیم نود ارومیه خواهد بود.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور 18 تیم از جمله سه تیم ملوان انزلی، چوکای تالش و شهرداری آستارا از گیلان حضور دارند و پس از انجام 34 بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را برای سال 1400 کسب خواهند کرد و 2 تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته دوم خواهند شد.

بندر مرزی آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و 500 ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1668

به "خبرنگاران تیم فوتبال شهرداری آستارا بر هوادار تهران پیروز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیم فوتبال شهرداری آستارا بر هوادار تهران پیروز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید