زمان اردوی تیم ملی فوتبال برای ملاقات با هنگ کنگ و کامبوج معین شد

به گزارش دیتاپد، طبق رایزنی های اجرا شده میان سرمربی تیم ملی و دبیرکل فدراسیون فوتبال، اردوی ایران از 27 اسفند 99 آغاز می گردد و تا 11 فروردین 1400 ادامه خواهد داشت.

زمان اردوی تیم ملی فوتبال برای ملاقات با هنگ کنگ و کامبوج معین شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

تیم ملی برای ملاقات با رقبای خود در انتخابی جام جهانی که در فروردین 1400 برگزار می گردد، به اردوی دو هفته ای خواهد رفت.

به گزارش ایسنا، بعد از گذشت یک سال و به عقب افتادن چند باره مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره آسیا، این نگرانی برای کشورهایی مانند ایران به وجود آمده که مسابقات در دور برگشت به صورت متمرکز برگزار گردد و نتوانند از حق میزبانی خود بهره مند شوند. با این حال در آخرین برنامه ریزی اجرا شده از سوی AFC و FIFA، قرار است مسابقات طبق روال معمول خود برگزار گردد و شرایط رفت و برگشتی رعایت خواهد شد.

در نتیجه تیم ملی ایران در دو نبرد نخست خود که با رقبای نه چندان قدرتمندی است، در نخستین روزهای فروردین در استادیوم آزادی از هنگ کنگ پذیرایی می نماید و به فاصله پنج روز راهی کامبوج خواهد شد تا با این تیم روبه رو گردد.

البته این برنامه ریزی در شرایطی است که دبیرکل AFC به کشورهای آسیا گوشزد نموده در صورت برگزار نشدن این مسابقات به علت اپیدمی کرونا، مجددا درباره برگزاری بازی ها به صورت متمرکز یا رفت و برگشت تصمیم گیری می نمایند.

فرصت دو ماهه کادر فنی برای دعوت از بازیکنان

با توجه به برنامه ریزی جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا، سرمربی تیم ملی و دستیارانش که برای جشن سال نو میلادی راهی کشورهای محل سکونت خود شده بودند، در تدارک بازگشت به ایران و آنالیز بازی های لیگ برتر در دو ماه آینده هستند.

طبق رایزنی های اجرا شده میان سرمربی تیم ملی و دبیرکل فدراسیون فوتبال، اردوی ایران از 27 اسفند 99 آغاز می گردد و تا 11 فروردین 1400 ادامه خواهد داشت.

در این اردوی دو هفته ای، بازیکنان در کمپ تیم های ملی اردوی خود را برگزار خواهند کرد و اسکوچیچ برای نخستین بازی رسمی خود به عنوان سرمربی تیم ملی ایران آماده می گردد.

او تا به امروز با ترکیب های متفاوتی در ملاقاتهای تدارکاتی به میدان رفته که انتقادهایی را هم درباره دعوت نشدن بعضی از بازیکنان و همینطور حضور بعضی بازیکنان به دنبال داشته است ولی عده ای بر این باورند که او در حال آماده شدن برای بازی های رسمی است.

مهم ترین بازی های تیم ملی با بحرین و عراق در اواسط خرداد است که می تواند حکم صعود به مرحله سوم انتخابی را امضا کند یا تیم ملی را در همین مرحله حذف کند. به همین دلیل دو بازی با هنگ کنگ و کامبوج می تواند درک بهتری به سرمربی تیم ملی برای مصاف با این دو تیم عربی دهد.

طرفداران به بازی تیم ملی می رسند؟

هنوز طرفداران و علاقه مندان فوتبال فرصت بازگشت به استادیوم را به دست نیاورده اند اما فدراسیون فوتبال علاقه مند است از فرصت میزبانی خود برای کسب هر 12 امتیاز ممکن در چهار بازی آینده بهره لازم را ببرد.

بازگشت طرفداران به استادیوم ها با بهبود شرایط در ایران، می تواند شرایط لازم برای حضور آن ها در ملاقات با بحرین و عراق را در خرداد 1400 فراهم کند؛ دو ملاقاتی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و حضور تماشاگران حتی به صورت حداقلی، به نفع تیم ملی ایران خواهد بود.

با این وجود فعلا معین نیست تا آن موقع برنامه ای برای بازگشت طرفداران تدوین گردد یا خیر ولی از رویکرد مسئولان فدراسیون معین است که سعی در رایزنی با مقامات دولتی برای فراهم کردن شرایط آن مسابقه دارند.

برنامه بازی های تیم ملی در انتخابی جام جهانی:

پنجشنبه پنجم فروردین 1400

ایران - هنگ کنگ - ساعت 20 / استادیوم آزادی

سه شنبه دهم فروردین 1400

کامبوج - ایران - ساعت 15:30 / استادیوم پنوم پن

پنج شنبه 17 خرداد ماه 1400

ایران - بحرین/ ساعت و مکان نامعین

سه شنبه 25 خرداد 1400

ایران عراق / ساعت و مکان نامعین

اگر مسئله ای در ماه های آینده پیش نیاید و تیم ملی بتواند بازی با هنگ کنگ و کامبوج را به موقع برگزار کند، احتمالا در برابر بحرین و عراق هم در تهران میزبانی خواهد نمود.

منبع: عصر ایران
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 بهمن 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1589

به "زمان اردوی تیم ملی فوتبال برای ملاقات با هنگ کنگ و کامبوج معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان اردوی تیم ملی فوتبال برای ملاقات با هنگ کنگ و کامبوج معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید