جدیدترین شفاف سازی کارگروه مدیریت بحران کرونا خانه سینما

به گزارش دیتاپد، کارگروه مدیریت بحران کرونا خانه سینما به فرمانده ستاد مدیریت بیماری کرونا کلان شهر تهران (دکتر علیرضا زالی) برای ممانعت از ادامه فرایند فراوری فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و تمام فعالیت های هنری نامه ای را به توضیح زیر ارسال نموده است.

جدیدترین شفاف سازی کارگروه مدیریت بحران کرونا خانه سینما

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

در این نامه که نسخه ای از آن در اختیار خبرنگاران قرار گرفته است، خطاب به دکتر علیرضا زالی آمده است:

هوالشافی

با سلام،

با توجه به مقاومت مسئولین سینما و تلویزیون و عدم توجه عملی تهیه کنندگان به درخواست های کارشناسانه حضرتعالی، متاسفانه فیلمبرداری چندین پروژه در حال اجرا است.

طبق مستندات موجود و مدارک مستند در روزهای گذشته، از بین ده مورد مشکوک به کرونا در میان عوامل و بازیگران شاغل در صحنه های فیلمبرداری دو نفر از همکاران مان، آقایان ع . ج در سریال گیل دخت م . ک در سریال ایل دا به کرونا مبتلا شده اند و چند روزی را در بیمارستان بستری شده و هم اکنون نیز در قرنطینهی خانگی هستند. با کمال تاسف روز گذشته نیز (شنبه 24 اسفند) خبری نگران کننده برای ما محرز شد و آزمایش کرونای سومین همکارمان ر.ش در سریال زیرخاکی نیز مثبت اعلام گشت. همچنین فیلم های منتشر شده از پشت صحنه سریال سلمان فارسی، نگرانیهای زیادی را درباره این پروژه ایجاد نموده است. از آنجایی که امکان سرایت این ویروس نهفته به سایر همکارانمان در پروژه های مذکور و تداوم زنجیره انتقال آن به خانواده ها و جامعه قوی است، خواهشمندیم که مؤکداً ترتیبی اتخاذ نمائید تا به دلیل گستردگی جغرافیایی و انسانی حرفه متنوع فیلمسازی به هر طریق ممکن از ادامهٔ فرایند فراوری فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و تمام فعالیت های هنری که مستلزم تجمعات انسانی است ممانعت شود و شرایطی برای آنالیز سلامتی و پزشکی عوامل این پروژه ها فراهم شود.

با سپاس

کارگروه مدیریت بحران کرونا خانه سینما

بیست و پنجم اسفند ماه یکهزار و سیصد و نود و هشت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 878

به "جدیدترین شفاف سازی کارگروه مدیریت بحران کرونا خانه سینما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین شفاف سازی کارگروه مدیریت بحران کرونا خانه سینما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید