وداع سوزناک ریحانه پارسا ! ، خوب شدم برمی گردم!

به گزارش دیتاپد، خبرنگاران: ریحانه پارسا استوری جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد که حرف های عجیبی را در آن می زند.

وداع سوزناک ریحانه پارسا ! ، خوب شدم برمی گردم!

ریحانه پارسا بازیگر شناخه شده ایرانی است.ریحانه پارسا با بازی در سریال پدر معروف شد البته حالا دیگر ریحانه پارسا با حرکاتی که انجام داده او را به عنوان هنرمند نمی شناسند بلکه با القابی ناجور خطابش می نمایند. ریحانه پارسا تا مدتی پیش راه و هدف خاصی نداشت و اگر به پیج اینستاگرامی اش سر میزدید تنها انواع عکس های برهنه را مشاهده می کردید. اما اخیرا ریحانه پارسا از اینستاگرام خدافظی کرد.

به گزارش خبرنگاران، ریحانه پارسا پس از انتشار عکس برهنه خود ، استوری عجیبی را منتشر کرد. او به نوعی از مردم خداحافظی کرد نوشت: این شاید آخرین تصویر من باشد...

مخاطبان نمی دانند ریحانه پارسا باز هم برای ججلب توجه این حرف هارا می زند و یا واقعا قصذ خداحافظی از ایسنتاگرام را دارد.

پشت پرده خبر مرگ ریحانه پارسا

ریحانه پارسا بعد از مهاجرتش از ایران حاشیه ها و جنجال های زیادی را به وجود آورد و در این راه پیروز هم بود و توانست خیلی زود میلیونی گردد (به لحاظ فالوور در اینستاگرام). اما اتفاقی که افتاد هک شدن پیج اینستاگرام ریحانه و سقوط او در اوج احتیاج اقتصادی در ترکیه بود که باعث شد مدتی با پویان مختاری و نیلی افشار و سایر شاخ های اینستاگرامی را بگذراند ولی خیلی زود آنها هم او را ترک کردند و مجبور شد با یک پسر دهه هفتادی که خودش را کارگردان می داند وارد رابطه گردد. حالا او به پول احتیاج دارد و فالوور بیشتر و طبیعی است که اخباری مانند مرگ او و سایر حاشیه ها دست به دست شوند تا بلکه دوباره به روزهای اوج خودش برگردد. هرچند دیگر ریحانه پارسا مجذوب نمایندهیت گذشته را برای مردم ندارد و اخبار او برای مردم عادی شدند. او خودش را برهنه نموده و راه نرفته ای باقی نگذاشته که برای مردم مجذوب نماینده باشد.

ریحانه پارسا دیوانه شده است!

دکتر نیلوفر الله وردی،دکترای تخصصی مشاوره و روان درمانی در تحلیل رفتار ریحانه پارسا به خبرنگار خبرنگاران گفت:افرادی امثال ریحانه پارسا به خاطر گذراندن دوران کودکی سخت،طلاق پدر و مادر،و تجاوزی که ادعا می نماید به او شده است؛ کودکی آسیب دیده ای داشته است و در واقع همه مسائل ناگواری که به آن اشاره شد،باعث شده کودک آسیب دیده خشمگینی به وجود آید.آسیب دیدگی خشم زیادی ایجاد می نماید و چنین فردی نسبت به اجتماعی که او را مورد ظلم قرار داده است خشمگین می گردد.و در نهایت این خشم موجب هنجار شکلی به اشکال مختلف در سنین بالاتر می گردد.

ریحانه پارسا دچار خودشیفتگی شده است!

دکتر الله وردی در ادامه گفت:ریحانه پارسا که در کودکی آسیب دیده است،احساس ارزشمندی پایینی دارد.فکر می نماید که دوست داشته نشده است.بعد طی بازی در یک فیلم دیده شد و دیده شدن باعث شد که ناگهان دچار خودشیفتگی گردد در حالی که هنوز به جایگاهی نرسیده که پخته عمل کند.به همین علت دیده شدن ناگهانی چنین فردی باعث می گردد حس کند که انگار در حال سقوط است.

دکتر الله وردی با اشاره به اینکه ریحانه پارسا عزت نفس پایینی دارد در ادامه گفت: آدم هایی به خاطر عزت نفس دوست دارند دیده و تائید شوند،به هر روشی برای دیده شدن متوسل می شوند و چارچوبی ندارند.آنها هنجار شکنی می نمایند و از این طرف بوم به سمت دیگر بوم حرکت می نمایند که در نهایت نتیجه اش سقوط و احساس افسردگی است.به طور کلی افرادی که آسیب می بینند و احساس بی ارزشی و خشم نسبت به اجتماع دارند کارهایی می نمایند که توجه جلب نمایند.آنها سراغ ضد ارزش ها می فرایند در حالی که خود یک قربانی هستند. قربانی کودکی خراب شده شان!

بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا متولد 1378 در تهران اسـت. او سال 1394 از هنرستان سوره دیپلم تئاتر گرفت البته بـه جز بازیگری در عکاسی نیز فعالیت تخصصی دارد. او در گفت وگو یی درباره معروفیتی کـه بـه دست آورده، گفته اسـت: آن قدر بلند پرواز بودم کـه می دانستم یک روزی موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد.

مـن همواره در زندگی بلند پرواز بودم و فکر می کنم از همین رو چنین موقعیتی برایم پیش آمد البته برنامه خودم این بود کـه با اتمام مدرسه و حین تحصیل در دانشگاه، کار تئاتر رابه صورت حرفه ای آغاز کنم و تصور می کردم بعد از چند سال چنین اتفاقی برایم می افتد، اما پدر سکوی پرش مـن شده اسـت.

او گفته: برای نقش لیلا در سریال پدر حدود 250 نفر کـه حتی عده ای از آنها بازیگران شناخته شده بودند تست دادند اما در نهایت مـن پذیرفته شدم و خیلی خوشحالم. خدا را شکر توانایی های مـن بـه چشم کارگردان آقای توفیقی و نویسنده آقای عنقا آمد. با اتمام مدرسه و حین تحصیل در دانشگاه، تصمیم گرفتم کار تئاتر رابه صورت حرفه ای آغاز کنم و تصور می کردم بعد از چند سال چنین اتفاقی برایم می افتد.

ریحانه پارسا از بازی در سریال پدر می گوید

درسال هایی کـه مشغول تحصیل بودم، همواره دوست داشتم با نقشی وارد فضای حرفه ای شوم کـه چالش داشته باشد تا بتوانم در آن جاییکه می توانم خودم را نشان بدهم. البته یک نگرانی هم داشتم کـه نکند با کار قبلی آقای عنقا یعنی تنهایی لیلا و لیلای آن سریال مقایسه شوم. لیلا یک دختر امروزی اسـت کـه بخاطر بعضی اتفاقاتی که در دانشگاه می افتد با پسری بنام حامد تهرانی آشنا می گردد.

آغاز و معروفیت ریحانه پارسا

اولین و حرفه ای ترین تجربه رسمی ریحانه پارسا در تلویزیون با سریال پدر درسال 1397 با نقش لیلا آغاز شد، وی به وسیله دستیار کارگردان به پروژه معرفی گشت؛ او در نقش لیلا دراین سریال به معروفیت عجیبی رسید.

خانواده و آغاز فعالیت ریحانه پارسا

پدر شغل آزاد و مادر خانه دار است، بچه اول خانواد و دو خواهر کوچک تر از خود دارد؛ خانوم ریحانه پارسا فعالیت حرفه ای خودرا از تئاتر و کارهای دانشجویی هنرستان سوره آغاز کرد، میگوید اینقد بلند پرواز بودم که یک روزی می دانستم موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد.

نحوه انتخاب ریحانه پارسا برای سریال پدر

برای نقش لیلا در سریال پدر حدود 250 نفر که حتی عده ای از انها بازیگران شناخته شده بودند تست دادند اما در نهایت من پذیرفته شدم و خیلی خوشحالم.خداروشکر توانایی های من به چشم کارگردان و نویسنده آمد.

منبع: رکنا
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2039

به "وداع سوزناک ریحانه پارسا ! ، خوب شدم برمی گردم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وداع سوزناک ریحانه پارسا ! ، خوب شدم برمی گردم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید