آشنایی با جاذبه های یونان

به گزارش دیتاپد، کشور یونان از پرگردشگرترین کشورهای قاره اروپا برای بازدید است. سواحل زیبا، معماری زیبا و غذاهای لذیذ نسبت و هزینه کمتر سفر از دلایلی هستند که گردشگران را به سفر به این کشور جذب می‌کنند.

آشنایی با جاذبه های یونان

سانتورینی

سانتورینی در سواحل غرب یونان و مشرف به دریا قرار گرفته و یکی از زیباترین جزایر تور یونان است که به خاطر شهرهای صخره‌ای فیرا و اویا معروف می‌باشد. فیرا و اویا، از بهترین مراکز گردشگری یونان برای ماه عسل هستند و از خانه‌ها و هتل بوتیک‌های مکعبی شکل سفید ساخته‌اند. از تفریحات جزیره سانتورینی میتوان به شنا در سواحل شنی آتشفشان سیاه در جنوب و سواحل شرق، بازدید از مکان تاریخی آکروتیری، اشاره کرد. این جزیره دارای فرودگاه، کشتی و قایق‌های دو بدنه از بندر آتن می‌باشد.

دلفی

دلفی در یونان یکی از میراث جهانی یونسکو ، بر روی دامنه کوه پارناسوس ساخته شده‌اند. دلفی مشرف به دره ای چشمگیر مکانی مقدس است که گردشگران برای پرستش آپولو به این مکان مراجعه می‌کنند و با اوراکل افسانه ای درد و دل می کنند. معابد متعدد، سالن تئاتر و استادیوم از جاهای دیدنی دلفی هستند. علاوه بر این، موزه باستانی دلفی ، یافته های باستانی این مناطق را به نمایش می گذارند. دلفی در 180 کیلومتری شمال غربی آتن قرار گرفته‌اند.

جزیره رودس

جزیره رودس در امتداد دریای اژه، در نزدیکی ترکیه، یکی از بزرگترین جزایر دودکانیز است. پایتخت آن، شهر رودس یکی از میراث جهانی یونسکو و از بهترین جاهای دیدنی یونان به شمار می رود.. این جزیره با دروازه ها و برج ها یادواره، توسط شوالیه ستن جان پس از به دست گرفتن کنترل جزیره در قرن چهاردهم ساخته شد.. خیابانهای شهر قدیمی رودز خالی از ماشین است و میتوانید با پای پیاده به کشف این جزیره بپردازید. از دیگر جاذبه های توریستی رودس میتوان به شهر ساحلی زیبا در دامنه کوه ، مارماریس در سواحل غرب ترکیه اشاره نمود. در رودس فرودگاه و کشتی به سمت آتن، پیره برای بازدید وجود دارد.

کورفو

کورفو در دریای ایونی، در سواحل غرب سرزمین یونان یکی از پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری تور یونان می‌باشد. شهر کورفو، یکی از میراث جهانی یونسکو است که چندین قرن توسط مردم ونیز اداره شده است. دو قلعه متعلق به قرن 16 در پیاده رو های رمانتیک این شهر که پر از کافه های قدیمی است را کشف نمایید. تفریحات محبوب کورفو شامل قایق‌های بادبانی در دریای ایونی و تورهای گردشگری با قایق به ساندارا و بورتنیت در نزدیکی آلبانی است. کورفو یک فرودگاه و کشتی از پاتراس یونان دارد. در تابستان کشتی ها آنکونا و ونیز هم در اینجا توقف می‌کنند.

انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 725

به "آشنایی با جاذبه های یونان" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با جاذبه های یونان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید