تجهیز بوئینگ 9-787 خط هوایی بریتانیا به جایگاه های جدید

به گزارش دیتاپد، برای خطوط هوائی بریتانیا جایگاه جدیدی طراحی شده که در کابین هواپیمای بوئینگ 9-787 نصب خواهد شد. قرار است این جایگاه ها از ماه اکتبر وارد ناوگان این شرکت شوند.

تجهیز بوئینگ 9-787 خط هوایی بریتانیا به جایگاه های جدید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

جایگاه های جدید صرفا برای بخش First Class هواپیمای بوئینگ 9-787 طراحی و در بخش جلو (دماغه) هواپیما نصب خواهند شد. ابعاد این جایگاه ها مطابق با ابعاد جایگاه های ایرباس A330 است که برای ساخت آن نیز از جایگاه های جت های غول پیکر 777-300ER الگوبرداری شده است. این جایگاه ها توسط شرکت London design firm Forpeople طراحی و ساخته شده و طبق اظهارات شرکت سازنده این جایگاه ها دارای بازخورد مناسبی از جانب مسافران بوده اند. خطوط هوائی بریتانیا تا کنون تصاویر واضحی از این جایگاه را منتشر نکرده؛ اما اطلاعات بدست آمده حاکی از آن است که جایگاه های جدید دارای فضای اضافی برای قراردادن لوازم شخصی داخل هواپیما، محفظه کفش، چندین بالشتک و سایر لوازم شخصی است. همچنین محفظه کوچکی برای نگهداری اشیای شخصی نظیر تبلت، عینک مطالعه و کیت های امنیتی تعبیه شده است. در این جایگاه ها جارختی نیز تعبیه شده به نحوی که حتی احتیاجی به برخاستن مسافر نیز نیست و در کنار این جارختی آینه نیز قرار گرفته است. در کنار جایگاه میز کوچکی برای قراردادن تلفن همراه و تبلت قرار گرفته است که با پورت USB آن می تواند این وسایل را در صورت احتیاج شارژ کرد. نمایشگر لمسی در ابعاد 23 اینچ نیز در روبرو بصورت ثابت نصب شده و برخلاف طراحی فعلی همانند تصویر زیر، احتیاجی به دستکاری و تنظیم آن به هنگام نشستن و برخاستن هواپیما نیست. اگرچه طبق اعلام قبلی، بوئینگ 9-787 اولین بار در تاریخ 25 اکتبر از لندن به مقصد دهلی پرواز خواهد نمود، ولی طبق اعلام سخنگوی این شرکت 3 پرواز آزمایشی از آستین به تورنتو پیش از پرواز اصلی برای این جت پیش بینی شده است. این کابین جزو آخرین دستاوردها در بخش کابین سازی محسوب می گردد و پیش از پرواز دهلی در آشیانه بر روی هواپیما نصب خواهد شد. مقصد بعدی این جت ابوظبی، مسکو و کوالالامپور خواهد بود، اما فعلا تا ورود این جایگاه های جدید به چرخه سرویس دهی، زمان زیادی باقی مانده است. منبع: ausbt

منبع: کجارو
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 852

به "تجهیز بوئینگ 9-787 خط هوایی بریتانیا به جایگاه های جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز بوئینگ 9-787 خط هوایی بریتانیا به جایگاه های جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید