تاکید بر گره گشایی از مسائل مالی مردم با تسهیلات بدون ضامن بانک ملی ایران

به گزارش دیتاپد، خبرگزاری خبرنگاران-عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران با اشاره به ابلاغ دستور پرداخت تسهیلات بدون ضامن به شعب بانک ملی ایران گفت: شیرینی برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب، به وسیله بانک ملی ایران در سراسر کشور جاری می گردد و امیدواریم بتوانیم گامی در گره گشایی از مسائل مردم در شرایط فعلی مالی کشور برداریم.

تاکید بر گره گشایی از مسائل مالی مردم با تسهیلات بدون ضامن بانک ملی ایران

به گزارش خبرنگاران ، حسن مونسان در نشست امروز وبیناری خود با اشاره به افرادی که در انتظار دریافت تسهیلات خود از بانک ملی ایران هستند، اضافه کرد: اعطای تسهیلات با مدیریت منابع و مصارف شعب، بر اساس اولویت بندی این افراد و بعلاوه بدون اعمال سلیقه از سوی هیچ شعبه ای به راحتی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

وی توضیح داد: بانک ملی ایران همراهی 100 درصدی با سیاست های دولت و وزیر اقتصاد برای اعطای تسهیلات خرد بدون ضامن به مردم دارد.

مونسان تاکید نمود: این تسهیلات تا سقف 100 میلیون تومان، بدون ضامن و با نامه کسر از حقوق و اعتبار سنجی مشتریان پرداخت می گردد که شاغلان، بازنشستگان، مستمری بگیران، نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی و شرکت های خصوصی که حقوق خود را از بانک ملی ایران دریافت می نمایند، جامعه هدف ما را تشکیل می دهند.

لازم به ذکر است، در این نشست مدیر امور شعب مستقل، مدیر امور شعب منطقه یک کشور، مدیر امور شعب منطقه دو کشور، روسای ادارات کل بازرسی، روابط عمومی و روسای ادارات امور شعب، حوزه ها و تنی چند از روسای شعب حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2133

به "تاکید بر گره گشایی از مسائل مالی مردم با تسهیلات بدون ضامن بانک ملی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید بر گره گشایی از مسائل مالی مردم با تسهیلات بدون ضامن بانک ملی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید