تاریخ احتمالی معرفی گلکسی نوت 20 فاش شد

به گزارش دیتاپد، گوشی های گلکسی نوت 20 سامسونگ از جمله مهم ترین گوشی هایی هستند که در چند ماه آینده معرفی خواهند شد. سامسونگ در چند سال گذشته گوشی های گلکسی نوت را در ماه آگوست معرفی نموده و ظاهرا سال جاری هم بار دیگر این کار تکرار می گردد.

تاریخ احتمالی معرفی گلکسی نوت 20 فاش شد

روز گذشته، دو نفر از افشاگران اعلام کردند که مراسم معرفی گوشی های گلکسی نوت 20 در تاریخ 5 آگوست (15 مرداد) برگزار خواهد شد. به دلیل بحران کرونا، این مراسم به صورت آنلاین برگزار می گردد. این در حالی است که طی سال های گذشته، گوشی های گلکسی نوت در جریان مراسم های عظیم و پر زرق وبرقی معرفی می شدند.

باید خاطرنشان کنیم این اطلاعات رسما اعلام نشده و شاید سامسونگ تاریخ دیگری را برای برگزاری این رویداد انتخاب نموده است. اما با توجه به فرایند سال های گذشته، 5 آگوست یک تاریخ منطقی محسوب می گردد.

همچنین گفته می گردد سامسونگ در کنار گوشی های گلکسی نوت 20، از محصولات دیگری هم رونمایی خواهد نمود که در این میان، گلکسی فولد 2 شاخص ترین محصول است. همچنین باید به احتمال رونمایی از ساعت هوشمند گلکسی واچ 2 و تبلت گلکسی تب اس 7 هم اشاره کنیم. اما در هر صورت، گوشی های گلکسی نوت 20 در این مراسم بیشترین توجه را جلب خواهند کرد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1224

به "تاریخ احتمالی معرفی گلکسی نوت 20 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ احتمالی معرفی گلکسی نوت 20 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید