بیش از 600 کودک داعشی اروپایی در اردوگاه های شمال سوریه نگهداری می شوند

به گزارش دیتاپد، یک پژوهش اجرا شده توسط دو محقق بلژیکی نشان داد، بیش از 600 کودک داعشی اروپایی که تقریباً یک سوم آنها فرانسوی هستند، در دو اردوگاه تحت کنترل کردها در شمال شرقی سوریه در بازداشت هستند.

بیش از 600 کودک داعشی اروپایی در اردوگاه های شمال سوریه نگهداری می شوند

با ما سفر کنید و با کمترین قیمت تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به نقل از روسیا الیوم، توما رینار و ریک کولسایت، کارشناسان امور شبه نظامیان مسلح در انستیتوی اگمونت در بروکسل بر اساس پژوهشی که انجام دادند، گفتند: در حال حاضر بین 610 الی 680 کودک از شهروندان اتحادیه اروپا با مادران خود در اردوگاه های روج و الهول در شمال شرقی سوریه هستند.

آنها افزودند: این بچه ها از سال 2019 به همراه مادرانشان که در جنگ با داعش بودند گروگان گرفته شدند.

این دو پژوهشگر اظهار داشتند، فرانسوی ها در صدر لیست بازداشت شدگان هستند، بطوریکه حدود 150 تا 200 بزرگسال و 200 تا 250 کودک وجود دارند که اکثریت قریب به اتفاق آنها در سوریه اند و پس از آنها آلمانی ها، هلندی ها، سوئدی ها، بلژیکی ها و انگلیسی ها هستند.

آنها گفتند: امروز شاهد وضعیتی مشابه بازداشت شدگان گوانتانامو هستیم و خواهان رسیدگی به محاکمه این بازداشت شدگان در دادگاه های دولت کردستان هستیم. این بچه ها، قربانیان انتخاب والدین خود، قربانیان جنگ و شرایط بسیار سخت در این اردوگاه ها و همچنین قربانیان بی عملی دولت های اروپایی هستند.

محققان این ایده را رد کردند که اگر این بچه ها به کشور خود بازگردانده شوند مانند بمب ساعتی خواهند بود. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1429

به "بیش از 600 کودک داعشی اروپایی در اردوگاه های شمال سوریه نگهداری می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 600 کودک داعشی اروپایی در اردوگاه های شمال سوریه نگهداری می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید