کمیسیون جدید اروپایی بودجه بیشتر را شرط خود برای مدرنیزه کردن این اتحادیه دانست

به گزارش دیتاپد، رئیس جدید کمیسیون اروپایی بعد از عهده داری این سمت در سخنانی در بروکسل بودجه بیشتر را برای مدرنیزه کردن این اتحادیه و تحقق اهداف مد نظر خود برای اروپا ضروری دانست.

کمیسیون جدید اروپایی بودجه بیشتر را شرط خود برای مدرنیزه کردن این اتحادیه دانست

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه دی ولت آلمان، اورزولا فون در لاین از روز گذشته ریاست 5 ساله خود بر کمیسیون اروپایی را شروع نموده و خواهان پول کافی برای در پیش دریافت پروژه های این اتحادیه شده و گفت: بخصوص ظرف اقتصادی اروپا برای مدرنیزه کردن این اتحادیه ضرورت دارد.

وی بعد از عهده داری این سمت تامین اقتصادی کافی این اتحادیه را درخواست نموده و گفت: انتظارات از سطح اروپا زیاد است و ما می خواهیم آن را برآورده کنیم، اما باید تامین اقتصادی صورت گیرد.

وی تاکید نمود که از نظر اهداف، برنامه هایش به صورت گسترده با برنامه های کشورهای اتحادیه اروپا تطابق دارد. اولویت ها عبارت از اتحدیه اروپایی است که برای دیجیتالی شدن، یک معامله سبز برای حمایت بیشتر از آب و هوا، قواعد پایدار برای مهاجرت و یک نقش بزرگ تر اروپا در دنیا مناسب باشد.

رئیس جدید کمیسیون اروپایی در بخش دیگری از سخنانش تاکید نمود که دو نکته اهمیت دارد و آن این است که ظرف اقتصادی کافی برای مدرنیزه کردن اتحادیه اروپا باید وجود داشته باشد و این را انسان ها از ما انتظار دارند. نکته دوم این است که میزان هزینه ها با منابع جدید در ارتباط است و ما باید عملا تعادل خوبی بین این دو برقرار کنیم.

مجلس اتحادیه اروپا در استراسبورگ روز چهارشنبه به تیم کمیسیون اتحادیه اروپا به رهبری اورزولا فون در لاین آلمانی رای مثبت داد.

به این ترتیب برای اولین بار در بیش از 50 سال اخیر حالا یک آلمانی بار دیگر در راس این نهاد قدرتمند اروپایی نهاده شد و البته برای اولین بار است که یک زن سکان دار این مسئولیت مهم در اتحادیه اروپا می گردد.

فون در لاین 61 ساله سمت ریاست کمیسیون اروپایی را از یان کلود یونکر لوکزامبورگی تحویل گرفت.

کمیسیون جدید اروپایی به ریاست فون در لاین از 27 کمیسر تشکیل می گردد که تقریبا نیمی از آن ها زن هستند. تنها انگلیس که در آستانه برگزیت واقع شده است نامزدی را برای کمیسیون جدید اروپایی اعلام نکرد.

وظیفه کمیسیون اروپایی این است که قوانینی را پیشنهاد داده و بر رعایت قوانین مشترک اروپایی نظارت کند. هر کشور اروپایی با یک کمیسر در کمیسیون اروپایی حضور دارد.

ابتدا قرار بود کمیسیون جدید اروپایی در اوایل ماه نوامبر شروع به کار کند که البته این تاریخ به مدت یک ماه به تعویق افتاد چرا که 3 نامزد فرانسه، رومانی و مجارستان برای کمیسیون اروپایی در مجلس اروپا رای نیاورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 543

به "کمیسیون جدید اروپایی بودجه بیشتر را شرط خود برای مدرنیزه کردن این اتحادیه دانست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیسیون جدید اروپایی بودجه بیشتر را شرط خود برای مدرنیزه کردن این اتحادیه دانست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید