بیرانوند قراردادش را فسخ می کند ، گلر پرسپولیس و درویش توافق نکردند

به گزارش دیتاپد، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کند.

بیرانوند قراردادش را فسخ می کند ، گلر پرسپولیس و درویش توافق نکردند

به گزارش خبرنگاران آنلاین، علیرضا بیرانوند که 10 روز قبل نامه اخطاری برای دریافت مطالبات خود به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده بود، حالا با انتها مهلت این نامه در آستانه فسخ قرارداد واقع شده است.

بیرانوند مدعی است که در انتها فصل، باشگاه پرسپولیس باید تمام مطالبات او مربوط به قراردادش در فصل 1401 - 1402 را پرداخت می کرد که این کار انجام نشده و حالا او بر همین اساس می تواند قرارداد خود را فسخ کند.

از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس بر این باور است که با توجه به پرداخت 84 درصد پایه قرارداد بیرانوند، اون طبق قوانین نمی تواند قراردادش را فسخ کند.

در روزهای اخیر وکیل علیرضا بیرانوند جلسه ای با رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برگزار کرد تا مسائل طرفین با گفت وگو حل شود اما مذاکرات طرفین باعث حل موضوع نشد.

درباره این موضوع یک کارشناس حقوقی گفت که هر بازیکنی می تواند قراردادش را یک طرفه فسخ کند اما اینکه آیا این فسخ موجه است یا غیر موجه، موضوعی است که با توجه به مفاد قرارداد و قوانین باید از سوی کمیته شرایط بررسی شود. البته رسیدگی کمیته شرایط به این موضوع هم منوط به این است که یکی از طرفین (باشگاه یا بازیکن) طرح شکایت کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 خرداد 1402 بروزرسانی: 31 خرداد 1402 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2414

به "بیرانوند قراردادش را فسخ می کند ، گلر پرسپولیس و درویش توافق نکردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند قراردادش را فسخ می کند ، گلر پرسپولیس و درویش توافق نکردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید