شکست تلخ استقلال با تیر خلاص ستاره پرسپولیسی ، پنالتی دقیقه 96 این بار علیه تیم پنالتی گیر!

به گزارش دیتاپد، استقلال در اصفهان برابر سپاهان باخت تا شرایط ساپینتو در این تیم متزلزل تر از قبل گردد.

شکست تلخ استقلال با تیر خلاص ستاره پرسپولیسی ، پنالتی دقیقه 96 این بار علیه تیم پنالتی گیر!

به گزارش خبرنگاران روز نخست از هفته شانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر امروز پنجشنبه با برگزاری سه ملاقات پشت سر گذاشته شد که طی آن مس رفسنجان و نساجی به تساوی یک به یک رسیدند و ملوان یک بر صفر پیکان را شکست داد.

اما در سومین ملاقات روز نخست تیم فوتبال سپاهان از ساعت 16:30 دقیقه در استادیوم نقش دنیا میزبان استقلال تهران بود که این بازی در نهایت با شکست 2 بر یک آبی ها به خاتمه رسید.

نیمه اول این ملاقات با سرعت قابل قبولی از سوی هر دو تیم پیگیری شد و استقلال یک موقعیت طلایی و سپاهان دو موقعیت خوب را از دست دادند. در دقیقه 7 اولین موقعیت جدی و خطرناک را سپاهان روی دروازه استقلال ایجاد کرد اما ضربه سر امید نورافکن به تیر افقی دروازه برخورد کرد و به زمین برگشت. سپاهانی ها یک بار دیگر هم تیر دروازه استقلال را به صدا درآوردند تا توپ ها به جای تور به تیر برخورد نمایند.

اما یکی از رجحانن صحنه های نیمه اول فرار تماشایی یامگا از میانه زمین بود که یک فرصت عالی را برای این بازیکن ایجاد کرد اما درون محوطه جریمه در زدن ضربه آخر دقت لازم را نداشت و البته خروج عالی پیغام نیازمند باعث شد توپ را مهار کند و یک گل را از استقلال یگیرد. این اتفاق در دقیقه 14 نیمه اول رخ داد.

در ادامه هم دو تیم موقعیت های خوبی را روی دروازه ها ایجاد کردند اما در زدن ضربات آخر پیروز نبودند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به خاتمه برسد.

اما نیمه دوم مجذوب کننده و تماشایی شروع شد و چهار دقیقه بعد از شروع بازی سپاهانی ها در منطقه یک سوم دفاعی استقلال صاحب یک ضربه کاشته شدند که این ضربه را امید نورافکن از فاصله دور به سمت دروازه آبی ها شلیک کرد که علیرضا رضایی در دفع توپ دچار اشتباه شد و به جای مشت کردن توپ به بیرون، آن را به سمت دروازه زد و گل سپاهانی ها رقم خورد.

اما این گل دوام زیادی نداشت و یامگا که در این ملاقات رجحانن بازیکن استقلال بود در دقیقه 58 با استفاده از اشتباه مدافع سپاهان توپی را از درون محوطه جریمه و در عرض دروازه برای ارسلان مطهری ارسال کرد که این بازیکن دروازه خالی را با بغل پایی آرام باز کرد تا کار به تساوی کشیده گردد و همه چیز از نو شروع گردد.

در ادامه دو تیم بازهم به روند هجومی و سرعتی خود عمل کردند و موقعیت هایی را هم ایجاد کردند اما نتوانستند از آنها استفاده نمایند تا این که در دومین دقیقه وقت های اضافه سیاوش یزدانی درون محوطه جریمه شهریار مغانلو را سرنگون کرد تا اکرامی داور این ملاقات نقطه پنالتی را نشان دهد.

این ضربه را رامین رضاییان که در جام دنیای به ولز گل زده بود، به گل رجحان سپاهان تبدیل کرد تا زردپوشان اصفهانی ضمن تکرار پیروزی بازی رفت، سه امتیاز ارزشمند دیگر را به اندوخته های خود اضافه کردند و با 30 امتیاز به دو امتیازی پرسپولیس رسیدند.

استقلال هم با این شکست همچنان در رده چهارم جدول نهاده شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 بهمن 1401 بروزرسانی: 1 بهمن 1401 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2350

به "شکست تلخ استقلال با تیر خلاص ستاره پرسپولیسی ، پنالتی دقیقه 96 این بار علیه تیم پنالتی گیر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست تلخ استقلال با تیر خلاص ستاره پرسپولیسی ، پنالتی دقیقه 96 این بار علیه تیم پنالتی گیر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید