به دنبال شکست گرگان هستیم، ملاقات با نفت، یک اتفاق بد بود

به گزارش دیتاپد، خبرنگاران/خوزستان کاپیتان تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت: در بازی فردا برابر گرگان می خواهیم شکست دور رفت را با یک نمایش خوب جبران کنیم.

به دنبال شکست گرگان هستیم، ملاقات با نفت، یک اتفاق بد بود

محمدرضا اکبری در گفت وگو با خبرنگاران، درخصوص ملاقات فردا (پنج شنبه، 17 بهمن) این تیم برابر شهرداری گرگان، اظهارکرد: تمام تمرکزمان را روی بازی فردا گذاشته ایم تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و باخت دور رفت مقابل این تیم را با ارائه یک نمایش خوب جبران کنیم.

وی با اشاره به شکست این تیم در دربی بسکتبال خوزستان مقابل نفت آبادان نیز گفت: این ملاقات برای ما یک اتفاق بد بود و اختلاف امتیازی که پیش آمد، برای ما خوب نبود. امیدوارم این هفته جبران خیلی خوبی داشته باشیم.

کاپیتان تیم پتروشیمی بندرامام درباره شهرداری گرگان نیز گفت: گرگان حتما تیم خوبی است که این جای جدول قرار گرفته است. این تیم از مربی خوبی بهره می برد و سال جاری خیلی حرفه ای تر کار نموده اند و تیم قوی هستند. البته بسکتبال قابل پیش بینی نیست و ما از شرایط میزبانی مان برای کسب نتیجه استفاده می کنیم.

وی در خاتمه در پاسخ به این سوال که سطح لیگ و داوری ها چگونه بوده است؟ نیز مطرح نمود: داوری ها نسبت به فصل گذشته کمی در سطح پایین تری قرار دارند. اگر لیگ قرار است منظم و با کیفیت باشد، باید تمام جوانب در نظر گرفته گردد. امیدوارم فدراسیون نظارت بیشتری روی داوری ها داشته باشد تا در نهایت هر آنچه رقم می خورد، به سود بسکتبال ایران باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 888

به "به دنبال شکست گرگان هستیم، ملاقات با نفت، یک اتفاق بد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به دنبال شکست گرگان هستیم، ملاقات با نفت، یک اتفاق بد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید