تور کانادا: برترین مشاغل کانادا بعد از کرونا

به گزارش دیتاپد، یکی از سؤالات افرادی که در کانادا زندگی می نمایند یا قصد مهاجرت به این کشور را دارند این است که برترین مشاغل کانادا بعد از کرونا کدامند؟ بر اساس نظرسنجی یکی از شرکت های آمریکای شمالی، از هر 10 کارفرما در کانادا 7 نفر در حال برنامه ریزی برای استخدام مجدد کارمندان اخراج شده بعد از بحران کرونا هستند.

تور کانادا: برترین مشاغل کانادا بعد از کرونا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

Jessica Culo، صاحب امتیاز Express Employment Professionals در آلبرتا، که این مطالعه را انجام داده است، بیان نمود که مشتریان وی فراخوانی از نیروهای کار را اولویت اصلی خود قرار داده اند.

Express از صاحبان امتیاز در کانادا نظرسنجی کرد تا مشاغلی که در ماه های آینده بیشترین تقاضا برای آن ها وجود خواهد داشت مشخص شوند. مشاغلی که در این آنالیز به دست آمد، به قرار زیر است:

  • مشاغل فراوریی در بخش خودرو
  • مشاغل مرتبط با ساخت / فراوری
  • مشاغل حوزه تدارکات و مدیریت زنجیره فراوری (PSCM)
  • متصدیان کارخانه
  • مدیران / سرپرستان فراوری
  • کارگران / ماشین کاران ماهر
  • آسیاب سازان
  • کارکنان انبار / دفتر دارایی
  • مشاغل اداری

این نتایج بعضی از یافته های یکی از مطالعات اخیر را در خصوص جویندگان کار منعکس می نماید که در آن مشاغل حوزه های ساخت و ساز، مهندسی، انبار و تدارکات و فراوری در بین نیروهای کار محبوبیت داشتند.

اما فقط جویندگان کار نیستند که امید دارند به کار خود بازگردند. Dwayne Williams، به اسم صاحب امتیاز Express در انتاریو گفت: من فکر می کنم کسب و کارها مشتاق آغاز مجدد کار هستند.

وی ادامه داد: تعطیلی برای مدت طولانی از نظر مالی برای بسیاری از شرکت ها چالش برانگیز بوده است.

Brent Pollington، صاحب امتیاز Express در ونکوور معتقد است زمانی که اقتصاد به صورت عادی فعالیت خود را از سر گیرد، تقاضا برای مشاغل صنعتی و مشاغلی که بر نیروی کار متمرکز هستند، افزایش خواهد یافت.

اما بعضی از صنایع مانند کامیون های حمل کالا - که برای حفظ زنجیره عرضه آذوقه بسیار مهم است - مدت ها، حتی قبل از شیوع کووید-19 هم با کمبود نیروی کار روبرو بوده است.

Angela Splinter، مدیر عامل شرکت Trucking HR کانادا درباره جوانانی که با گذراندن دوره آموزشی می توانند مهارت های بالقوه خود را بالا برده و این موقعیت های شغلی را تصاحب نمایند گفت: بابت آموزشی که به آن ها داده می گردد تا به رانندگان کامیون تبدیل شوند، پولی از آن ها دریافت نخواهد شد.

Splinter خطاب به HR گفت: ما احتیاج داریم که دولت در این زمینه با ما همکاری کند، زیرا در غیر این صورت آن ها جذب صنایع دیگری می شوند.

هر صنعتی بعد از بحران کرونا و بهبود مالی کانادا، محدودیت های خاص خود را خواهد داشت. اما یکی از صنایعی که امید بر آن است که به سرعت پیشرفت کند، فراوری خودرو است. جنرال موتورز، هوندا و تویوتا در کانادا به آرامی فراوریات خود را از سر گرفته اند.

سازمان تحصیلی مهاجرتی خبرنگاران در ونکوور کانادا تا کنون راهگشای ورود هزاران دانشجو خارجی به کانادا بوده است. شما هم اگر قصد تحصیل در کانادا را دارید همیشه باتجربه ترین و بهترین ها را انتخاب کنید.

  • ارزیابی رایگان برای تحصیل در کانادا
  • رزرو وقت مشاوره رایگان با کانادا
  • تماس با ما
منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1896

به "تور کانادا: برترین مشاغل کانادا بعد از کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: برترین مشاغل کانادا بعد از کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید