کوشش برای برطرف محرومیت از منطقه بشاگرد

به گزارش دیتاپد، تهران (پانا) - معاون توسعه روستایی و منطقه ها محروم کشور گفت کوشش می گردد منطقه بشاگرد را به سمتی برد که از محرومیتی که سالهاست دچار آن است به طور کامل جدا گردد.

کوشش برای برطرف محرومیت از منطقه بشاگرد

سید امیرحسین مدنی عصر امروز(23 دی ماه) در جمع مردم بشاگرد گفت: در گذشته هیچ توجهی به بشاگرد نشده بود و مردم واقعا معیشت را به سختی سپری می کردند، به برکت مجاهدت های مرحوم حاج عبدالله والی امروز بشاگرد در نقطه ای قرار گرفته که علی رغم همه محرومیت ها و مظلومیت ها رو به پیشرفت است.

معاون توسعه روستایی رئیس جمهور اظهار کرد: وظایفی که نسبت به منطقه محروم بشاگرد به گردن ما است، باید تمام کوشش خودمان را نسبت به رفع مسائل اصلی این شهرستان بکنیم.

وی اضافه کرد: احتیاج اولیه مردم بشاگرد راه، آب، مسکن و اشتغال است که این ها نشان دهنده این است که علی رغم همه کارهای اجرا شده ما تا به امروز عقب افتادگی های بسیاری در بشاگرد داریم.

معاون رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور در گذشته به شهرستان بشاگرد سفر داشتند و توجه ویژه ای به این منطقه دارند و من سلام و درخواست های مردم شهرستان بشاگرد را به ایشان می رسانم و امیدوارم در اولین فرصت ریاست محترم جمهور از نزدیک با مردم این شهرستان ملاقات داشته باشند.

مدنی اعلام کرد: باید کوشش کنیم منطقه بشاگرد را به سمتی ببریم که از محرومیتی که سالهاست دچار آن است به طور کامل جدا گردد.

مدنی بیان نمود: اصلی ترین مشکل این منطقه جاده است که فقط 10 درصد از روستاهای بشاگرد دسترسی به جاده آسفالت شده دارند که این اتفاق خوبی نیست و باید به حوزه راه و جاده بیشتر توجه گردد.

معاون توسعه روستایی و منطقه ها محروم تصریج کرد: آسفالت راه های ارتباطی بشاگرد شاید به میزان 2 برابر کل بودجه کشور در حوزه راه های روستایی احتیاج به اعتبار دارد و باید آغاز کرد و جلو رفت.

وی توضیح داد: مشکل بعدی بشاگرد آب است که در مصوبات همین سفر بیش از 400 میلیارد تومان منابع گذاشته شده است که در 2سال مشکل آب شرب روستاهای بشاگرد به طور کامل رفع گردد.

مدنی با تاکید براینکه، بحث آب کشاورزی، سازه های آبخیزداری و اشتغال نیز از مصوبات سفر است که پیگیری می گردد، اضافه کرد: اتفاقات خوبی در بخش اشتغالزایی در شهرستان بشاگرد رخ خواهد داد و حجم کارهایی که در بشاگرد انجام می گردد باید 2 تا 3برابر انجام گردد.

وی اظهار کرد: ایجاد راهدارخانه و ماشین آلات راهداری، تجهیزات و کادر درمانی و فضای آموزشی نیز از دیگر مسائل بشاگرد است که به صورت جدی پیگیری می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2182

به "کوشش برای برطرف محرومیت از منطقه بشاگرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای برطرف محرومیت از منطقه بشاگرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید