بازگشایی مرزهای داخلی اروپا

به گزارش دیتاپد، اروپا با بازگشایی مرزهای داخلی خود جانی دوباره به صنعت گردشگری می دهد

روز چهارشنبه کمیسیون اروپا از بازگشایی مرزهای داخلی اروپا اطلاع داد و توصیه نامه ای منتشر کرد تا با استفاده از آن به برطرف تدریجی محدودیت های سفر در اروپا یاری کند و پس از ماه ها تعطیلی این صنعت، با در نظر دریافت اقدامات ایمنی لازم برای سلامت افراد، سفرهای تجاری از سر گرفته شوند.

بازگشایی مرزهای داخلی اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

توصیه نامه کمیسیون اروپا به این منظور منتشر شده است تا مردم بتوانند به محض اینکه شرایط سلامت دنیا اجازه داد، با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار نمایند و بتوانند سفرهای داخلی اروپایی و سفرهای خارجی را در امنیت کامل و با رعایت اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.

اعضای کمیسیون اروپا همچنین با انتشار این توصیه نامه در نظر دارند تا با حمایت کسب و کارها و اطمینان دادن به کشورهای اروپایی از اینکه مقصد اول گردشگران باشند، به بازگشت صنعت گردشگری کشورهای اروپایی به پیش از انتشار کرونا یاری نمایند. چرا که صنعت گردگری نقشی اساسی در فراوری ناخالص داخلی کشورهای اروپایی دارد و باز شدن مرزهای اروپایی و جابجایی افراد در حوزه شنگن برای صنعت گردشگری اروپا بسیار مهم است.

این توصیه نامه شامل بخش های زیر است:

  • یک استراتژی کلی در جهت بهبود صنعت گردشگری در سال 2020 و پس از آن؛
  • رویکردی مشترک برای باز کردن تدریجی مرزهای داخلی اروپا و آغاز مجدد سفرها
  • چارچوبی برای حمایت از آغاز تدریجی حمل و نقل در حالیکه از ایمنی مسافران و پرسنل اطمینان حاصل گردد.
  • پیشنهاد استفاده از کوپن سفر به جای بازپرداخت پول نقد مسافران، یعنی امکان جایگزینی بلیط پرواز مسافران با تور یا پرواز دیگری وجود دارد. چرا که در خاتمه ماه اپریل 12 کشور اروپایی از کمیسیون اروپا خواستند تا برای تقویت شرکت های هواپیمایی، آن ها را ازالزام به بازپرداخت هزینه بلیط های استردادی در زمان قرنطینه معاف کند.
  • قوانینی برای بازگرداندن امینیت در فعالیت های گردشگری و توسعه تدریجی پروتکل های بهداشتی در هتل ها و مکان های گردشگری.

این توصیه نامه علاوه بر تشویق کشورهای اروپایی به باز کردن مرزها، در صدد است تا با انجام اقداماتی به مسافران این توانایی و اطمینان را بدهد تا دوباره در امنیت سفر نمایند. این اقدامات شامل موارد زیر می گردد:

  • کنترل مرزهای داخلی و جابجایی مسافران در امنیت کامل
  • بازگرداندن خدمات حمل و نقل در سراسر اتحادیه اروپا در حالیکه ایمنی و سلامت پرسنل حمل و نقل و مسافران به طور کامل حفظ می گردد.
  • از سرگیری خدمات گردشگری در ایمنی کامل
  • ارائه کوپن سفر به مسافران برای جایگزینی سفرها

این دستورالعمل که در تاریخ 13 می 2020 توسط کمیسیون اروپا و با همکاری شورای اروپا منتشر شد، مسیری تدریجی را برای باز شدن مرزهای داخلی اروپا فراهم خواهد نمود.

منبع: فلای تودی
انتشار: 30 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1159

به "بازگشایی مرزهای داخلی اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی مرزهای داخلی اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید