ایلان ماسک قابلیت مسدودکردن کاربران را از شبکه اجتماعی ایکس حذف می نماید

به گزارش دیتاپد، دیجیااو: ایلان ماسک می گوید قابلیت بلاک کردن یا مسدودکردن کاربران در شبکه اجتماعی ایکس از دسترس خارج خواهد شد. البته همچنان می توانید در بخش پیغام های خصوصی (DM) از این ویژگی بهره ببرید. اما به نظر ماسک استفاده از ویژگی بلاک منطقی نیست و درعوض می توان از قابلیت Mute بهره گرفت.

ایلان ماسک قابلیت مسدودکردن کاربران را از شبکه اجتماعی ایکس حذف می نماید

اکانت توییتر باشگاه مالکان تسلا در دره سیلیکون اخیراً در توییتی در صفحه خود از کاربران پرسیده بود که آیا دلیلی وجود دارد که باعث گردد بین بلاک و میوت کردن یک کاربر تمایز قائل شوید یا خیر. در پاسخ ایلان ماسک نوشت: بلاک به عنوان یک قابلیت به زودی حذف می گردد، جز در بخش DM.

مالک توییتر بعلاوه در توییت دیگری افزود که استفاده از قابلیت بلاک اصلاً منطقی به نظر نمی رسد. جک دورسی، بنیان گذار توییتر نیز در پاسخ به ماسک تأیید کرد که صرفاً موافق میوت کردن کاربران است.

حذف قابلیت بلاک کردن از ایکس مخالفان خودش را دارد

بااین حال کاربران زیادی نسبت به تصمیم ماسک گلایه نموده اند. خیلی از کاربران به وسیله قابلیت بلاک کردن، خود را از آزار اسپمرها در امان نگه داشته اند. این ویژگی یکی از ابزارهای مدیریت محتوا برای خود کاربران است. البته میوت هم ابزاری با کاربرد مشابه محسوب می گردد، اما اکانت هایی که میوت شده باشند، همچنان می توانند پست های شما را ببینند و به توییت هایتان پاسخ بدهند، هرچند که شما این توییت ها را نمی بینید.

از طرفی دیگر، باید ببینیم ایکس چگونه می خواهد این ویژگی را از پلتفرم خود حذف کند. بعضی کاربران می گویند در دستورالعمل های اپل و گوگل توضیحاتی داده شده است که به نحوی وجود قابلیت بلاک کردن را در اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی الزامی می نماید.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 مرداد 1402 بروزرسانی: 28 مرداد 1402 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2435

به "ایلان ماسک قابلیت مسدودکردن کاربران را از شبکه اجتماعی ایکس حذف می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک قابلیت مسدودکردن کاربران را از شبکه اجتماعی ایکس حذف می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید