مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رونمایی گل جسد در آمازون تا 3 رمز موفقیت رقیب اوبر

به گزارش دیتاپد، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رونمایی گل جسد در آمازون تا 3 رمز موفقیت رقیب اوبر

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

شرکت آمازون قصد دارد به زودی از اولین شکوفه دادن گل بدبو و معروف باغ گیاهی خود موسوم به گل جسد رونمایی عمومی نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ایلان ماسک می گوید تسلا اکنون یک کلینیک سلامت و بهداشت ویژه کارکنان خود دارد. کلینیکی که خدماتی طراز اول به کارکنان شرکت ارائه می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک دختر 12 ساله یک روبات ساخته که هر نوع پلاستیک ذره بینی را در کف اقیانوس ها تشخیص می دهد. این روبات هوشمند می تواند تحولی بزرگ در پاکسازی اقیانوس ها ایجاد کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها نام استارتاپ گرب را زیاد می شنویم. استارتاپی که شباهت های بسیاری با اوبر دارد و با این که پس از اوبر فعال شده اما در منطقه اسیای جنوب شرقی این شرکت را شکست داده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

خاتمه پس از کش و قوس های فراوان، جریمه ای سنگین برای غول شبکه های اجتماعی دنیا مشخص شد. این بالاترین نرخ جریمه ای است که دفتر کمیساریای اطلاعات انگلستان تا کنون مشخص نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سخنگوی بخش اطلاع رسانی وزارت امور خارجه چین در جمع خبرنگاران و در واکنش به موضوع جاسوسی چینی ها از موبایل دونالد ترامپ گفت: بهتر است رئیس جمهور ایالات متحده از برند چینی هواوی استفاده کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ایلان ماسک وعده داده که خانه هایی با سقف خورشیدی تا سال 2019 به شکل کامل تامین می شوند و هر فردی که در این زمینه سفارش داده است به سقف خورشیدی خود خواهد رسید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

توییتر یک طرح آزمایشی را شروع می نماید که شامل کوشش برای تشویق کاربران به شروع مصاحبه است. بر اساس این طرح جدید کاربران می آموزند چگونه شروع گر یا ادامه دهنده مصاحبههای آنلاین باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 18 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 84

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رونمایی گل جسد در آمازون تا 3 رمز موفقیت رقیب اوبر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رونمایی گل جسد در آمازون تا 3 رمز موفقیت رقیب اوبر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید