ایجاد 829 فرصت شغلی در کرمانشاه

به گزارش دیتاپد، فرماندار کرمانشاه گفت: از محل پرداخت تسهیلات روستاییان و عشایر در حوزه شهرستان، 92 میلیارد و 500 میلیون تومان در قالب 188 طرح اشتغالزا اجرایی شده که 829 فرصت شغلی را ایجاد کرده است.

ایجاد 829 فرصت شغلی در کرمانشاه

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، فضل الله رنجبر امروز جمعه با اشاره به برگزاری جلسه اخیر شورای اشتغال، اظهارداشت: این طرح ها در بخش های روستایی، کشاورزی و زیربخش های آن، گردشگری، صنایع کوچک و صنایع دستی اجرایی شده است.

وی افزود: همچنین تسهیلات ارزان قیمت بخش زلزله در ماهیدشت و کوزران به میزان 26 میلیارد و 800 میلیون تومان در قالب 177 طرح اشتغالزا که 263 فرصت شغلی را ایجاد کرده تاکنون پرداخت شده است.

رنجبر گفت: بیشترین پرداختی به بخش کشاورزی توسط جهاد کشاورزی، بخش خدمات، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی و گردشگری بوده است.

وی شرح داد: براساس برنامه تدوین شده اشتغال شهرستان کرمانشاه در راستای تحقق سند اشتغال روستایی، تاکنون 75درصد در سامانه رصد اشتغال ایجاد شده که از سوی دستگاه های دولتی ثبت شده که میزان 13 هزار و 579 نفر بوده است.

به گفته فرماندار کرمانشاه، در جلسه شورای اشتغال شهرستان همچنین آخرین شرایط اشتغال ایجاد شده در نهادهای حمایتی همانند کمیته امداد، بنیادشهید و بهزیستی مورد بررسی قرار گرفت که مهم ترین مشکل افراد متقاضی در بخش اشتغال در نهادهای حمایتی مشکل ضمانت تسهیلات دریافتی بود.

وی افزود، مقرر شد طی نشستی با حضور مدیران و نمایندگان بانک های عامل، مدیران کمیته امداد نواحی چهارگانه و بخش ماهیدشت و اداره کار، تعاون و رفاه جتماعی توسط فرماندار ظرف مدت یک هفته موضوع بررسی و در خصوص رفع موانع تصمیمات لازم اتخاد شود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 647

به "ایجاد 829 فرصت شغلی در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد 829 فرصت شغلی در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید