اکنون زمان تحقیق درباره منشأ کرونا نیست

به گزارش دیتاپد، رئیس جمهوری فرانسه خطاب به نخست وزیر استرالیا خاطرنشان کرد: اکنون زمان تحقیق درباره منشأ همه گیری کرونا نیست.

اکنون زمان تحقیق درباره منشأ کرونا نیست

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران از رویترز، امانوئل ماکرون رئیس جمهوری فرانسه خطاب به نخست وزیر استرالیا (اسکات موریسون) اعلام نمود: اکنون زمان تحقیق درباره منشأ همه گیری کرونا نیست.

یک مقام کاخ الیزه به نقل از رئیس جمهوری فرانسه به رویترز اعلام نمود: او (ماکرون) می گوید که قبول دارد که مسائلی در شروع (شیوع کرونا) وجود داشته است؛ اما آنچه در شرایط کنونی از قید فوریت برخوردار است، یکپارچگی است؛ لذا اکنون وقت حرف زدن درباره این موضوع نیست.

لازم به ذکر است، دولت کانبرا پیش تر اعلام نموده بود که اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا در تماس با سران آمریکا، آلمان و فرانسه، خواستار حمایت آن ها از انجام تحقیقات بین المللی درباره شیوع بیماری کرونا شده است.

لازم به ذکر است استرالیا 2 روز پیش از کوشش برای انجام تحقیقات مستقل پیرامون منشأ کووید 19 و نوع واکنش سازمان جهانی بهداشت به این بیماری خبر داد- اقدامی که واکنش شدید چین را موجب شد.

در همین رابطه چین، استرالیا را به مشق دریافت از آمریکا متهم کرد.

موریسون در پیامی توئیتری، مکالمه خود با ترامپ را سازنده عنوان نموده است- امری که با توجه به خصومت رئیس جمهوری آمریکا با سازمان جهانی بهداشت به این اتهام که چین محور است؛ محتمل به نظر می رسد.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1105

به "اکنون زمان تحقیق درباره منشأ کرونا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکنون زمان تحقیق درباره منشأ کرونا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید