اکران فیلم محمد (ص) از مونترال تا شهرهای ایران

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران، رحمت الله صادقیان با اشاره به اینکه جلسات شورای سیاستگذاری و راهبردی برای اکران فیلم محمد (ص) از ماه ها پیش شروع شده است، گفت: برنامه ریزی منظم و گسترده ای برای اکران این فیلم صورت گرفته است و کوشش شده تا به امید خداوند در زمان اکران مردم کشور در اقصی نقاط بتوانند این فیلم مهم را تماشا نمایند.

اکران فیلم محمد (ص) از مونترال تا شهرهای ایران

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور لوکس کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی بیان نمود: کمیته برنامه ریزی برای اکران فیلم محمد (ص) به کارگردانی مجید مجیدی در دو بخش داخلی و بین المللی برنامه ریزی های مشخصی انجام داده و علاوه بر برنامه هایی برای اکران داخلی طرح های خوبی نیز برای اکران بین المللی فیلم درنظر داریم.

وی ادامه داد: به برکت این پروژه عظیم دنیا اسلام و با همکاری سازمان سینمایی، موسسه سینماشهر و سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان تعداد بسیاری از مجتمع های فرهنگی که بلااستفاده بودند و یا کاربری سینمایی نداشتند به سیستم نمایش دیجیتال مجهز شدند. با تجهیز این مجتمع های فرهنگی بسیاری از شهرهایی که فاقد سینما بودند دارای سالن سینما شدند و مردم این شهرها می توانند فیلم محمد (ص) ساخته مجید مجیدی را تماشا نمایند.

رییس هیات مدیره شرکت سینمایی نورتابان ادامه داد: از آنجایی که این شرکت تهیه نماینده و سرمایه گذار فیلم محمد(ص) است تمام کوشش های خود را برای اکران هرچه بهتر این فیلم مبذول داشته و با تمام توان برای اکران آن اقدام می نماید.

صادقیان گفت: برنامه های تبلیغاتی و همچنین اطلاع رسانی های گسترده برای نمایش فیلم از 20 مرداد ماه شروع می گردد و از 5 شهریورماه همزمان با میلاد حضرت امام رضا (ع) و نمایش فیلم در جشنواره مونترال، اکران سراسری آن نیز در کشور شروع می گردد.

فیلم سینمایی محمد (ص) به کارگردانی مجید مجیدی توسط شرکت سینمایی نور تابان ساخته شده و در آن بازیگرانی همچون مهدی پاکدل،علیرضا شجاع نوری، محسن تنابنده، مینا ساداتی، داریوش فرهنگ،رعنا آزادی ور،راهنمایی هاشمی، نگار عابدی، ساره بیات و... حضور دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 876

به "اکران فیلم محمد (ص) از مونترال تا شهرهای ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران فیلم محمد (ص) از مونترال تا شهرهای ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید