اولین خرید استقلال در نیم فصل لو رفت؟

به گزارش دیتاپد، استقلال تهران در جابجایی نیم فصل فعالیت جدی خواهد داشت و رفع کردن احتیاج های ترکیب اصلی یکی از مأموریت های تیم مدیریتی باشگاه در زمستان است. یکی از نقدها بزرگ به ترکیب اصلی تیم استقلال در طول فصل ضعف مشهود خط میانی بود. عدم خلق موقعیت های زیاد گلزنی و فاصله نامنظم بین خط دفاعی و خط حمله موجب شد تا اولین بخشی که در جابجایی مورد توجه قرار می گیرد خط میانی باشد.

اولین خرید استقلال در نیم فصل لو رفت؟

بعد از جدایی فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند به استقلال بازگشت و کوشش ریکاردو ساپینتو این بود تا از او به عنوان یک هافبک خلاق استفاده کند، اما عملکرد این بازیکن به مقدار ای چشمگیر نبود که احتیاج های ترکیب تیم را رفع کند.

مصدومیت رضاوند در مسابقه شهرآورد و عدم حضور یک جانشین با خصوصیت های این بازیکن موجب شد تا احتیاج اصلی ساپینتو در جابجایی جذب یک هافبک باارزش اعلام گردد.

بر همین اساس مذاکرات از سوی باشگاه با یک هافبک خارجی شروع شده است. در واقع با این مصاحبه فعالیت جابجاییی آبی ها از هفته گذشته به صورت رسمی شروع شده و آن ها در کوشش هستند تا این بازیکن به عنوان اولین خرید زمستانی به طرفداران معرفی گردد.

تیم مدیریتی باشگاه در نظر دارد با استفاده از تجارب گذشته بدون هیاهو و هیجان مذاکره با بازیکنان مدنظر کادرفنی را دنبال نموده و در صورت توافق نهایی به عنوان بازیکن نو به طرفداران معرفی کند.

ناگفته نماند به علت شکایت های اجرا شده و پرونده های باز در فیفا از جمله آندره آ استراماچونی، پنجره جابجاییی استقلال در حال حاضر بسته است و جذب بازیکن نو مستلزم رفع کردن این مشکل جدی است.

ایلنا

منبع: فرارو
انتشار: 23 دی 1401 بروزرسانی: 23 دی 1401 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2346

به "اولین خرید استقلال در نیم فصل لو رفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین خرید استقلال در نیم فصل لو رفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید