امیدوارم نتایج مطلوبی در جهانی بگیریم

به گزارش دیتاپد، عباس حاج کناری در حاشیه آخرین روزهای اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای جهانی به خبرنگاران گفت: آزادکاران اعزامی به جهانی مدتهاست که در اردوهای تیم ملی حضور دارند و در این مدت سختی و فشار زیادی را متحمل شدند. البته تمامی این نفرات همیشه با انگیزه و روحیه بالایی در تمرینات حضور داشتند و حالا نوبت آن رسیده که با بهترین نتایج در رقابتهای جهانی همراه شوند.

امیدوارم نتایج مطلوبی در جهانی بگیریم

وی در مورد پیش بینی عملکرد آزادکاران در دنیای توضیح داد: طبیعتا تیم ملی کشتی آزاد ایران کار بسیار سختی را در رقابتهای دنیای پیش رو دارد، چراکه تمامی مدعیان نامدار دنیا با تمام توان به میدان خواهند آمد تا ضمن کسب بهترین نتایج در مسابقات دنیای به حداکثر سهمیه های المپیک هم دست یابند. تیم ایران هم به عنوان یکی از مدعیان این رقابتها به میدان خواهد رفت و به سادگی از فرصت بدست آمده برای کسب سهمیه های المپیک نخواهد گذشت.

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران ادامه داد: ترکیب تیم ملی در روزهای گذشته به دلیل مصدومیت و عدم آمادگی رضا یزدانی و پرویز هادی دچار تغییر شد که البته جوانان باانگیزه و آماده ای جایگزین این نفرات کردیم که به هیچ عنوان حریف دست و پا بسته ای برای رقبا نخواهند بود.

حاج کناری در انتها به لزوم حمایت بیشتر متولیان ورزش از کشتی تاکید نمود و گفت: کشتی گیران ملی پوش همیشه ثابت نموده اند در هر شرایطی حاضرند برای افتخارآفرینی برای ایران به میدان بروند و هر سختی را به جان بخرند. در نتیجه متولیان ورزش کشورمان نیز باید حمایت بیشتری از این ملی پوشان به عمل آوردند چراکه کشتی از جمله پرافتخارترین رشته های ورزشی در رقابتهای دنیای و المپیک محسوب می گردد و همیشه بار سنگین افتخارآفرینی برای کاروان ورزشی ایران را بر دوش کشیده است.

به گزارش خبرنگاران، رضا اطری، بهنام احسان پور، امیرمحمد یزدانی، یونس امامی، رضا افضلی، بهمن تیموری، حسن یزدانی، علیرضا کریمی، علی شعبانی و یداله محبی به ترتیب در اوزان 57، 61، 65، 70، 74، 79، 86، 92، 97 و 125 کیلوگرم نمایندگان کشورمان در رقابتهای دنیای هستند که طی روزهای 28 تا 31 شهریورماه در شهر نورسلطان قزاقستان به میدان خواهند رفت.

برنامه مسابقات آزادکاران کشورمان در رقابتهای دنیای به توضیح زیر است:

پنجشنبه و آدینه 28 و 29 شهریورماه: مسابقات اوزان 57 و 65 کیلوگرم

آدینه و شنبه 29 و 30 شهریورماه: مسابقات اوزان 70، 74، 92 و 125 کیلوگرم

شنبه و یکشنبه 30 و 31 شهریورماه: مسابقات اوزان 61، 79، 86 و 97 کیلوگرم

قرعه کشی مسابقات هر وزن روز قبل از برگزاری انجام و کشتی گیران در روز نخست تا فینال رقابت های خود را برگزار می نمایند و در روز دوم رقابت های شانس مجدد، رده بندی و فینال برگزار می گردد. این مسابقات از ساعت 11 تا 16 و 18 تا 21 برگزار می گردد که ساعت 11 به وقت قزاقستان و ساعت 9:30 به وقت ایران است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 385

به "امیدوارم نتایج مطلوبی در جهانی بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم نتایج مطلوبی در جهانی بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید