رقابتهای ووشو دانشجویان آسیا به میزبانی ایران برگزار می شود

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران، این طرح در جلسه اخیر مسئولان دو فدراسیون طرح و به تصویب رسید و قرار است پس از تدوین آئین نامه اجرایی مسابقات و تایید اتحادیه ووشو آسیا و فدراسیون ووشو دانشجویان آسیا، زمان و نحوه برگزاری مسابقات اعلام شود.

رقابتهای ووشو دانشجویان آسیا به میزبانی ایران برگزار می شود

حسین اوجاقی نایب رئیس فدراسیون ووشو با تایید این خبر به خبرنگاران گفت: در جلسه اخیری که مسئولان دو فدراسیون داشتند، مقرر شد همانند مسابقات شطرنج، پس از پیشنهاد و تصویب فدراسیون دانشجویی آسیا، میزبانی رقابتهای ووشو را نیز اخذ کنند. در این بخش کارهای سخت افزاری برعهده فدراسیون دانشجویی و بحث نرم افزاری و برگزاری نیز برعهده فدراسیون خواهد بود.

وی اضافه کرد: در این مورد، بحث داوری و شرایط فنی برعهده ما خواهد بود که آئین نامه برگزاری این دوره از مسابقات در دست تدوین است. البته در بخش داوری هم قرار است از داوران خوب کل آسیا دعوت به همکاری شود.

نایب رئیس فدراسیون ووشو در مورد زمان و نوع رشته های این دوره از مسابقات گفت: هنوز زمان دقیقی برای آن معین نشده است، اول باید تاییدیه برگزاری مسابقات از سوی فدراسیون ووشو آسیایی اخذ کنیم و پس از آن کل شرایط را اعلام می کنیم. در مورد رشته ها نیز که تالو را خواهیم داشت و در بخش ساندا پیشنهاداتی داریم که اگر در صورت تایید برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1546

به "رقابتهای ووشو دانشجویان آسیا به میزبانی ایران برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابتهای ووشو دانشجویان آسیا به میزبانی ایران برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید