امیدوارم سایر فدراسیون ها از قهرمانان خود تجلیل نمایند

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران، حمید سجادی در خاتمه مراسم تقدیر از کمانداران و پاراکمانداران و در جمع خبرنگاران گفت: از فدراسیون تیروکمان تشکر می کنم، این فدراسیون جشنی برای قدردانی از برترین های ما در المپیک و پارالمپیک و دیگر و عزیزانی که در سطوح مختلف زحمت کشیدند، برگزار کرد.

امیدوارم سایر فدراسیون ها از قهرمانان خود تجلیل نمایند

وی ادامه داد: امیدوارم در سایر فدراسیون ها هم ببینیم که اینگونه برنامه ها برگزار گردد.

سجادی در خصوص این که استادیوم پولاد محل تمرین دنیا پهلوان غلامرضا تختی در حال تخریب است، گفت: گزارش ها را می بینم و انجام وظیفه می کنم.

سجادی بعلاوه به حضورش در کمپ فوتبال اشاره نمود و گفت: امروز برای خسته نباشید و خدا قوت و تشکر از تیم ملی فوتبال ملاقاتی با آنها داشتم و برای آنها آرزوی موفقیت کردم.

وی در خصوص صحبت های خودش و کامرانی فر و تناقض هایی که در خصوص بدون تماشاگر برگزار شدن ملاقات ایران و کره وجود دارد، گفت: گزارشی که به من دادند همان چیزی است که در رسانه ها در خصوص آن صحبت کردم، در جریان این نیستم که کامرانی فر دبیر فدراسیون چه مطلبی گفته است، آنچه دیشب به من گفتند این بود که با توجه به شرایطی که ما داشتیم و اقداماتی که ظاهرا باید از طرف فدراسیون انجام می شده که البته من از کم و کیف آن بی اطلاعم. این شرایط به AFC گزارش شده و آنها گفته اند با این شرایط بلیت نفروشید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1989

به "امیدوارم سایر فدراسیون ها از قهرمانان خود تجلیل نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم سایر فدراسیون ها از قهرمانان خود تجلیل نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید