اطلاعاتی جدید از گوشی هوشمند اوپو A9x منتشر شد ، دوربین 48 مگاپیکسلی ، فناوری شارژ سریع VOOC 3.0

به گزارش دیتاپد، امروز شرکت اوپو بیان کرد که نسخه ای جدید از A9 که ماه گذشته وارد بازار شد در راه است. این نسخه قدرتمند تر از نسخه پیشین خواهد بود.

اطلاعاتی جدید از گوشی هوشمند اوپو A9x منتشر شد ، دوربین 48 مگاپیکسلی ، فناوری شارژ سریع VOOC 3.0

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شرکت اوپو اعلام نموده که نسخه قدرتمندی از A9 را به نام A9x وارد بازار می نماید، این نسخه نسبت به نمونه های پیشین حاوی تغییراتی است که به نظر می رسد می تواند مخاطبان مشکل پسندرا راضی نگه دارد.

این روزها رسم شده که تقریبا همه برندهای معتبر ابتدا یک نسخه عادی و سپس یک نسخه قدرتمندتر از محصولات خود را وارد بازار نمایند. این کار با دو هدف اصلی انجام می گردد، نخست سود رساندن به شرکت سازنده و دوم راضی نگه داشتن تمامی مخاطبان محصولات دنیای فناوری. به هر حال قیمت و کیفیت دو عامل مهم در انتخاب محسوب می شوند و گاهی افراد از پس هزینه خرید نسخه های ویژه بر نمی آیند. گاهی نیز ماجرا برعکس است و افراد به دنبال بهترین کیفیت می گردند.

اکنون شاید بتوان زرگترین تغییر در گوشی اوپو A9x نسبت به نسخه اصلی را سنسور 48MP اصلی در بخش پشتی دانست که جایگزین 16MP موجود در A9 است.

تفاوت دیگر بین A9 و A9x در بخش باتری است. هر دو باتری 4020 مگا هرتز را پشتیبانی می نماید، اما A9x با پشتیبانی از شارژ سریع VOOC 3.0 همراه است که در نسخه اصلی وجود ندارد.

به گفته شرکت اوپو، A9x بقیه سخت افزار های A9 را از جمله Helio P70 SoC، 6 گیگابایت رم، صفحه نمایش 6.53 اینچی FHD و کیفیت دوربین سلفی شامل می گردد. این گوشی هوشمند دارای 128 گیگابایت درایو ذخیره سازی و مبتنی بر اندروید پای است و در رنگ های مشکی و سفید وارد بازار می گردد.

بر اساس اطلاعات اولیه این گوشی با قیمت289 دلار به فروش خواهد رسید.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 223

به "اطلاعاتی جدید از گوشی هوشمند اوپو A9x منتشر شد ، دوربین 48 مگاپیکسلی ، فناوری شارژ سریع VOOC 3.0" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعاتی جدید از گوشی هوشمند اوپو A9x منتشر شد ، دوربین 48 مگاپیکسلی ، فناوری شارژ سریع VOOC 3.0"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید