استان تهران سراسر در شرایط قرمز کرونایی

به گزارش دیتاپد، طبق آخرین شرایط رنگ بندی شهرستان ها که به وسیله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سایت ماسک اعلام شد، فقط شهر قدس در شرایط نارنجی واقع شده است و مابقی شهر ها قرمز کرونایی هستند.

استان تهران سراسر در شرایط قرمز کرونایی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، طبق آخرین شرایط رنگ بندی شهرستان ها که به وسیله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد 46 شهر استان تهران در شرایط قرمز و فقط یک شهر در شرایط نارنجی کرونایی قرار گرفته است.

بر همین اساس تهران، تجریش، لواسان، اوشون فشم میگون، شمشک، دماوند، آبسرد، کیلان، رودهن، آبعلی، ارجمند، فیروزکوه، قیامدشت، فیروزآباد، حسن آباد، باقر شهر، کهریزک، قلعه نو، پاکدشت، شریف آباد، فرون آباد، بومهن، پردیس، سعیدآباد، خسروآباد، ورامین، جواد آباد، اسلام شهر، احمدآباد مستوفی، چهار دانگه، نسیم شهر، گلستان، صالحیه، قرچک و ملارد، رباط کریم، پرند، نصیر شهر، پیشوا، شهریار، اندیشه، باغستان، فردوسیه، وحیدیه، صباشهر، شاهدشهر در شرایط قرمز کرونایی یعنی خیلی پر خطر می باشند.

شهر قدس تنها شهرستانی است که در شرایط نارانجی کرونایی قرار گرفته است که به احتمال زیاد در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به وسیله مردم شرایط آنجا هم قرمز می گردد.

علیرضا زالی رئیس ستاد مبارزه با کرونای استان تهران اظهار کرد: در حال حاضر تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان های استان تهران بالغ بر 5600 بیمار کرونایی است که از این تعداد نزدیک به 2 هزار بیمار در بخش مراقبت های ویژه به سر می برند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1872

به "استان تهران سراسر در شرایط قرمز کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان تهران سراسر در شرایط قرمز کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید