اردونشینان تیم ملی تکواندو معرفی شدند

به گزارش دیتاپد، تهران (پانا) - تیم ملی تکواندو ایران اردوی خود برای کسب آمادگی حضور در مسابقات انتخابی المپیک را شروع کرد.

اردونشینان تیم ملی تکواندو معرفی شدند

مرحله جدید اردوی تیم ملی تکواندو مردان که برای حضور ملی پوشان در لیگ برتر تکواندو جام خلیج فارس، تعطیل شده بود از امروز (شنبه 27دی ماه) در مرکز جهانی تکواندو شروع می گردد.

با اعلام سازمان تیم های ملی، آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی دو المپین تکواندو کشورمان و سجاد مردانی، سروش احمدی، فرزان عاشورزاده، امیرسینا بختیاری، مهران برخورداری و سیدامید حسینی هوگوپوشانی هستند که دراین مرحله از اردو حضور دارند.

راهنمایی این نفرات برعهده فریبرزعسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است. همچنین وحید عبداللهی به کادرفنی اضافه شد.

فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو ضمن تایید این خبر گفت: در مرحله جدید تمرینات از نفراتی برای حضور در اردو دعوت نموده ایم امااین موضوع به دلیل عملکرد این افراد در لیگ تکواندو صورت نگرفته است و براساس فاکتورهایی که به منظور شرکت در المپیک توکیو2020 درنظر داریم دعوت شده اند. رقابت های لیگ را به صورت دقیق رصد و تکواندوکارانی که توانایی خود را به نمایش گذاشته اند را شناسایی نموده ایم، انشاءالله در ادامه و برای حضور در رویدادهای پیش رو از این نفرات استفاده می کنیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1595

به "اردونشینان تیم ملی تکواندو معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردونشینان تیم ملی تکواندو معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید