آنر 20 لایت با دوربین سه گانه وارد بازار می گردد

به گزارش دیتاپد، آنر نسخه ویژه جوانان گوشی Honor 20 Lite را با دوربین سه گانه و پردازنده Kirin 710F عرضه می نماید.

آنر 20 لایت با دوربین سه گانه وارد بازار می گردد

به گزارش خبرنگار ، هوآوی میخواهد نسخه خاص از گوشی Honor 20 Lite با عنوان Youth Edition را به طور ویژه برای کاربران جوان خود عرضه کند. این شرکت چنی ضمن اعلام خبر عرضه این گوشی در چند روز آینده، بعضی از مشخصات آن را نیز آشکار کرد.

تبلت جدید هوآوی با طراحی شبیه به آیپد پرو در راه است

این گوشی از توانایی های سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجهی برخوردار است. از جمله ویژگی های شاخص گوشی Honor 20 Lite می توان به نمایشگر AMOLED با اندازه 6.3 اینچ، حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش و دوربین سلفی 16 مگاپیکسل اشاره نمود. دوربین اصلی این تلفن همراه تصاویری با کیفیت 48 مگاپیکسل را ثبت می نماید. شاخته مهم دوربین سه گانه گوشی Honor 20 Lite قابلیت ultrawide است که به کاربر امکان می دهد تصاویر بسیار وسیع و تا زاویه دید 120 درجه را ثبت کند.

عرضه گوشی جدید آنر از 3 آبان

گوشی ویژه جوانان هوآوی از لحاظ قدرت پردازش نیز قابل رقابت با فراوریات سازندگان بزرگ تلفن همراه هوشمند است. آنر 20 Lite دارای پردازنده Kirin 710F است. چنین پردازنده ای در کنار رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایت، دستگاهی ایده آل را برای کاربران به وجود آورده است. رم قدرتمند پرچمدار جدید آنر سبب می گردد دستگاه به هیچ عنوان هنگ ننموده و هم چنین حافظه داخل گسترده به کاربر این امکان را می دهد تا اطلاعات زیادی را در گوشی ذخیره کند.

باتری 4 هزار میلی آمپرساعت به خوبی انرژی مورد احتیاج دستگاه را تامین نموده و در با استفاده از شارژر فوق سریع 20 واتی به سرعت نیز شارژ می گردد و انرژی از دست رفته خود را در زمانی بسیار کمتر از گوشی های عادی بازیابی می نماید. آنر نسخه ویژه جوانان Honor 20 Lite را در سه رنگ مشکی، سبز و آبی-صورتی فراوری نموده است.

قیمت این گوشی 270 دلار اعلام شده است و شرکت آنر فروش رسمی آن را از تاریخ 3 آبان شروع می نماید. کارشناسان معتقدند با توجه به ویژگی های این گوش استقبال خوبی از آن خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 527

به "آنر 20 لایت با دوربین سه گانه وارد بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنر 20 لایت با دوربین سه گانه وارد بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید