آشنایی با استان های مختلف کشور راهکارهای توسعه گردشگری است

به گزارش دیتاپد، استاندار مرکزی گفت: آشنایی با استان های مختلف کشور و دیدن زوایای شناخته نشده از راهکارهای توسعه گردشگری است.

آشنایی با استان های مختلف کشور راهکارهای توسعه گردشگری است

اگر علاقمند به سفر با بهترین تورهای ارزان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از اراک، محمود زمانی قمی ظهر امروز در اجلاس سراسری روسای انجمن های صنفی راهنمایان گردشگری کشور که در استانداری مرکزی برگزار گردید با اشاره به شرایط حساس کنونی گفت: در شرایط حساسی از زمان واقع شده ایم که انفجار ارتباطات فرهنگ ها را تحت تاثیر خود قرار داده است و عده ای با استفاده از این فرصت به دنبال تحمیل فرهنگ خود بر سایر کشورها هستند که این موضوع رسالت فعالان گردشگری را در معرفی هویت، فرهنگ و تمدن عمیق ایران سنگین تر می نماید.

وی اضافه کرد: در چنین شرایطی دو راه وجود دارد یکی رها کردن فرهنگ و تمدن عظیم خود و روی آوردن به فرهنگ های غربی یا معرفی داشته ها و فرهنگ عظیم و با قدمت میهن که بهترین راه همان معرفی تمدن غنی و سرشار از افتخار ایران اسلامی است که نقش فعالان عرصه گردشگری در این راستا برای جلوگیری از تحمیل فرهنگ های غربی به کشور پررنگ می گردد و رسالت سنگینی را برعهده دارند.

استاندار مرکزی توضیح داد: در تاریخ کشور بیشتر به اسطوره ها پرداخته ایم اما بهتر است که به اسوه ها بپردازیم زیرا همه اسطوره ها اسوه نیستند ولی تمامی اسوه ها می توانند اسطوره باشند بنابراین بهتر است که به منظور جذب گردشگر به معرفی اسوه ها بپردازیم و اسوه ها را شناسایی کنیم.

زمانی قمی اعلام کرد: برای پیدا کردن یک راستا صحیح در فرهنگ و تمدن کشور راهی جز برقراری ارتباط بین نسل جدید و فرهنگ و تمدن گذشته ایران نداریم و با شناساندن این فرهنگ غنی و تمدن عمیق است که می توان به تربیت نسلی با داشتن عرق ملی نسبت به میهن خود پرداخت.

وی ادامه داد: با شناخت هویت است که جوانان می توانند به مفخر کشور خود افتخار نمایند و همواره در برابر بیگانگان سرافرازانه ایستادند و مانع از تحمیل فرهنگ های آنها شوند و برای همواره نام ایران و ایرانی را در صحنه های جهانی ماندگار سازند.

استاندار مرکزی مطرح کرد: بنابراین نقش فعالان عرصه گردشگری در ارتباط نسل جدید با بیشینه تاریخی کشور نقش بسیار موثری است که باید تمامی کوشش خود را در شناساندن صحیح هویت و فرهنگ ایرانی به این نسل داشته باشند، استان مرکزی بخشی از پهنه پرافتخار ایران است که دارای ظرفیت های گردشگری گسترده ای است.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 816

به "آشنایی با استان های مختلف کشور راهکارهای توسعه گردشگری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با استان های مختلف کشور راهکارهای توسعه گردشگری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید