طراحی سایت: 85 درصد پیشرفت فیزیکی سایت پرورش ماهیان سردابی خزل غربی کنگاور

به گزارش دیتاپد، مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از 85 درصد پیشرفت فیزیکی سایت پرورش ماهیان سردابی واقع در خزل غربی کنگاور اطلاع داد .

طراحی سایت: 85 درصد پیشرفت فیزیکی سایت پرورش ماهیان سردابی خزل غربی کنگاور

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش از ، صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از 85 درصد پیشرفت فیزیکی سایت پرورش ماهیان سردابی واقع در خزل غربی کنگاور اطلاع داد و گفت : ظرفیت فراوری این مرکز 200 تن ماهی در سال است که محصول آن طی سه دوره چهار ماهه به بهره برداری می رسد.

او با اشاره به ظرفیت و پتانسیل شبکه تعاون روستایی شهرستان خواهان فعالیت بیش از پیش این شبکه در حوزه های مختلف کشاورزی و مالی گشت.

صفایی اضافه نمود: فرمانداری شهرستان آماده هرگونه مساعدت در مورد اخذ تسهیلات بانکی به منظور تکمیل و تجهیز طرح و پروژه های در دست اقدام شبکه تعاونی های روستایی شهرستان می باشد.

او با اشاره به وجود ده تشکل تعاونی شامل؛ پنج شرکت تعاون روستایی، دو شرکت تعاونی فراوری، یک شرکت تعاونی زنان روستایی، یک شرکت تعاونی کشاورزی زنبورداران و یک اتحادیه شرکت های تعاونی های روستایی شهرستان ادامه داد: وجود دو انبار مسقف با ظرفیت هزار تن و یک مرکز خرید محصولات کشاورزی با ظرفیت ده هزار تن خرید محصولات کشاورزی در سال از دیگر ظرفیت های این شبکه است.

این مقام مسئول در حوزه جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خواهان حمایت فرمانداری و مسئولان محلی شهرستان کنگاور در راستای اخذ اعتبارات به منظور تعمیر و تجهیز این مراکز از محل اعتبارات تملک دارایی گشت.

او اضافه نمود: جهت تکمیل نهایی سایت پرورش ماهی خزل غربی به 6 میلیارد ریال اعتبار احتیاج است که در صورت تامین تا خاتمه سال 1400 این پروژه به بهره برداری خواهد رسید .

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1953

به "طراحی سایت: 85 درصد پیشرفت فیزیکی سایت پرورش ماهیان سردابی خزل غربی کنگاور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: 85 درصد پیشرفت فیزیکی سایت پرورش ماهیان سردابی خزل غربی کنگاور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید