15 آذر، مسابقات ملی مناظره ویژه دانشجویان دانشگاه های تهران

به گزارش دیتاپد، خبرگزاری خبرنگاران- معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران دهمین دوره مسابقات ملی مناظره را با هدف ترغیب و توانمندسازی دانشجویان در گفتمان های علمی و با شعار مناظره، فرصتی برای یادگیری ویژه دانشجویان دانشگاه های تهران آذر 1400 برگزار می نماید.

15 آذر، مسابقات ملی مناظره ویژه دانشجویان دانشگاه های تهران

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، دانشجویان علاقه مند شرکت در مسابقات ملی مناظره دانشجویان تا روز چهارشنبه 10 آذر 1400 فرصت دارند برای ثبت نام اقدام و تصویر کارت دانشجویی خود را به همراه شماره تماس خود را به نشانی [email protected] ارسال نمایند و یا با شماره 66490330- 021 تماس بگیرند.

تاریخ و محل برگزاری این دوره از مسابقات دوشنبه 15 آذر 1400 به صورت حضوری در محل دانشگاه تهران معین شده است.

بر اساس آیین نامه مسابقات، شرکت دانشجویان در مسابقه مناظره گروهی خواهد بود که هر گروه شامل 2 تا 4 دانشجو است. پس از ثبت نام، اعضای تیم ها در کارگاه های توجیهی مسابقات شرکت نموده و بسته های آموزشی مسابقات با سرفصل های تفکر منطقی، الگوی استدلال منطقی و تشخیص مغالطات در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

گزاره های مورد بحث در مسابقات موضوعاتی عمومی بوده و معمولاً قابلیت دفاع هم در موضع موافق و هم موضع مخالف را دارند.

جوایز ریالی برای گروه های گروه اول 10 میلیون ریال، گروه دوم 8 میلیون ریال و گروه سوم 6 میلیون ریال به همراه دریافت نشان خواجه نصیرالدین طوسی است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2087

به "15 آذر، مسابقات ملی مناظره ویژه دانشجویان دانشگاه های تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 آذر، مسابقات ملی مناظره ویژه دانشجویان دانشگاه های تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید