یک فصل لیگ را تعطیل کنید، استقلال اول مشکل زمین تمرین را حل نماید

به گزارش دیتاپد، محمد خرمگاه در مصاحبه با خبرنگاران که سابقه بازی و مربیگری در تیم استقلال را دارد، ابتدا درباره شرایط این تیم گفت: در مورد استقلال صحبت خاصی ندارم جز این که برای مجموعه آن آرزوی موفقیت کنم. مهم نیست چه کسی در این باشگاه باشد و سکان راهنمایی در دست کدام عزیز باشد. مهم این است که بتوانند معضلات را یکی یکی رفع نموده و موانع را از سر راه بردارند.

یک فصل لیگ را تعطیل کنید، استقلال اول مشکل زمین تمرین را حل نماید

پیشکسوت آبی پوشان افزود: پایه ای ترین احتیاج هر تیم فوتبال زمین تمرین است. تیم فوتبالی که زمین برای تمرین نداشته باشد مثل شناگری است که استخر برای تمرین نداشته باشد. مجموعه مدیریتی استقلال باید دغدغه زمین تمرین را از بین ببرد و کاری کند تا کادر فنی هر زمانی اراده کرد زمین خوب برای تمرین در دسترس باشد. بعد از آن به سراغ حل معضلات و مسائل اقتصادی بروند.

این مربی فوتبال در مورد شرایط حاکم بر کشور و فوتبال گفت: شتر سواری دولا دولا نمی گردد. نمی گردد از یک سو بگوییم لیگ تعطیل است و از یک سو تیم ها را بلاتکلیف بگذاریم تا آنها تمرین نمایند. مگر نه این که اصلی ترین فلسفه ورزش سلامتی جسم و روح است؟ آیا این ورزش عامل سلامتی است یا عامل به خطر انداختن سلامتی؟

وی افزود: حتما باید در این فوتبال یک نفر طوری گردد تا همه به خود آیند؟ آیا اگر برای یک ورزشکار به دلیل ابتلا به این بیماری اتفاقی بیفتد مسئولان فوتبال پاسخگو هستند؟

خرمگاه بیان داشت: در حالی که حتی مساجد نماز های جماعت و آدینه هم تعطیل هستند، چرا باید تمرین فوتبال برقرار باشد؟ آیا فوتبال از مسجد و نماز هم مهمتر است؟ وقتی می گویند همه اجتماعات تعطیل، چرا فدراسیون بستری فراهم نمی کند تا تجمعات فوتبالی تعطیل گردد. اصلا یک فصل لیگ را تعطیل نمایند، اتفاقی می افتد؟ لیگ ما مهمتر است یا لیگ قهرمانان آسیا؟

پیشکسوت فوتبال در پایان گفت: تا به امروز که فوتبال ما چوب بی تدبیری مدیران بلند پایه اش را خورده است و امیدوارم این بی تدبیری اینبار با به خطر افتادن جان فوتبالیست ها و مربیان تمام نگردد. اما امیدوارم در انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال اتفاقات خوبی بیفتد و افرادی سکان راهنمایی فوتبال را در دست بگیرند که از هر نظر شایسته و اصلح هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 985

به "یک فصل لیگ را تعطیل کنید، استقلال اول مشکل زمین تمرین را حل نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک فصل لیگ را تعطیل کنید، استقلال اول مشکل زمین تمرین را حل نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید