نیمه دوم یکی از زیباترین بازیهای استقلال بود، از دیاباته بی خبرم!

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران، مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی شامگاه امروز چهارشنبه با دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه آزادی تهران پیگیری شد که طی آن شاگردان فرهاد مجیدی پیروز شدند 2 بر یک حریف اصفهانی را شکست دهند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.

نیمه دوم یکی از زیباترین بازیهای استقلال بود، از دیاباته بی خبرم!

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ عصر نو بیشتر بدانید.

فرهاد مجیدی پس از این دیدار گفت: دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه اول اصلا خوب نبودیم اما در نیمه دوم یکی از زیباترین بازیهایی که می شد از استقلال دید را شاهد بودیم. بازیکنانم در نیمه دوم بسیار عالی کار کردند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: با وجود این که در نیمه دوم خوب بودیم اما بازهم مسئله ای که در دیدارهای گذشته وجود داشت در این نیمه هم بود و نتوانستیم از موقعیت هایی که داشتیم به گل برسیم. این مشکل در دیدار با ذوب اهن و پرسپولیس هم وجود داشت و در هر دو دیداری که شکست خوردیم مستحق باخت نبودیم. در ایجاد موقعیت بسیار خوب عمل می کنیم اما نهایت استفاده را نمی کنیم. باید با بازیکنان صحبت کنیم و این مشکل را برطرف کنیم.

مجیدی ادامه داد: از عملکرد بازیکنانم در این دیدار راضی هستم و به هواداران استقلال هم تبریک می گویم. امیدوارم که بتوانیم در مراحل بعدی هم این فرایند را ادامه دهیم.

وی در مورد این که استقلال شادابی دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا را ندارد گفت: طبیعی است که پس از تورنمنت سنگینی مثل لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان کمی خسته باشند. ضمن این که دربی را در پیش داشتیم و بازیکنانم در آن در دیدار با پرسپولیس خیلی فشار گذاشتند. ضمن این که وقت ریکاوری کم است. با این حال سعی می کنیم از همه بازیکنان استفاده کنیم تا به شرایط مطلوب برسیم.

مجیدی در مورد دلایل تغییر شرایط بازی گفت: با یک تعویض توانستیم نیمه دوم را تغییر دهیم. فرشید اسماعیلی را یک خط جلوتر بردیم و توانستیم به هدفی که داشتیم دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد دلیل غیبت شیخ دیاباته در این دیدار و این که آیا وی به خاطر دریافت نکردن مطالبات مالی غیبت دارد گفت: راستش را بخواهید من هیچ اطلاعی ندارم. بعد از بازی با پرسپولیس نه ایشان را دیده ام و نه خبری از او دارم. کادر پزشکی استقلال به من گفتند که مصدوم است و فیزیوتراپی می کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1868

به "نیمه دوم یکی از زیباترین بازیهای استقلال بود، از دیاباته بی خبرم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمه دوم یکی از زیباترین بازیهای استقلال بود، از دیاباته بی خبرم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید