گسول: ایران را به خوبی می شناسیم، تمرکز من بعد از NBA روی جام جهانی است

به گزارش دیتاپد، ملی پوش بسکتبال اسپانیا گفت: تیم ملی ایران بسیار خوب بازی می نماید و من مطمئنم که بیشتر بازیکنان تیم ایران در سال جام جهانی 2019 چین، همان بازیکنان سال 2014 هستند.

گسول: ایران را به خوبی می شناسیم، تمرکز من بعد از NBA روی جام جهانی است

به گزارش خبرنگاران، مارک گسول، ستاره تیم ملی بسکتبال اسپانیا پس از سال ها حضور در تیم ممفیس گریزلیز به تورونتو رپتورز منتقل شد تا شاید به رویای بزرگ خود یعنی قهرمانی در لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا برسد.

گسول در جام دنیای 2006 ژاپن با پیروزی 74 بر 47 مقابل یونان به عنوان قهرمانی دنیا رسید. او در این مورد می گوید: وقتی به کسب مدال طلای جام دنیای 2006 فکر می کنم، ناخود مطلع لبخند می زنم و به یاد خاطرات خوب آن می افتم. ما تورنمنت بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. رویای ایستادن روی بالاترین سکوی دنیا، چیزی است که شاید تنها یک بار در زندگی برای کسی پیش بیاید. ما 13 سال پیش قهرمان شدیم ولی خاطرات آن هنوز در ذهن من تازه است. آرزو می کنم همه بازیکنان بتوانند چنین لحظه ای را تجربه نمایند.

تیم ملی اسپانیا در سال 2006 با حضور مارک گسول 21 ساله با 2016 سانتی متر قد با غلبه بر تیم های نیوزیلند، پاناما، آنگولا، آلمان، ژاپن، صربستان و مونته نگرو، لیتوانی، آرژانتین و یونان به عنوان قهرمانی دنیا رسید.

اسپانیا به عنوان دومین تیم رنکینگ دنیای در جام دنیای 32 تیمی چین و در گروه C با پورتوریکو، ایران و تونس روبرو خواهد شد. ماتادورها در صورت صعود از گروه خود در مرحله دوم با 2 تیم برتر گروه J (صربستان، ایتالیا، آنگولا و فیلیپین) دیدار خواهد نمود.

گسول گفت: در این نوع مسابقات و البته مثل همواره، آغاز تورنمنت، بسیار مهم است. آماده سازی، تمرین و شرایط فیزیکی اهمیت زیادی دارد و خلاصه باید از روز نخست کاملاً آماده بود.

ملی پوش تیم اسپانیا ادامه داد: ما ایران را به خوبی می شناسیم چون در سال 2014 با آنها بازی کردیم. تیم ملی ایران بسیار خوب بازی می نماید و من مطمئنم که بیشتر بازیکنان تیم ایران در سال جام دنیای 2019 چین، همان بازیکنان سال 2014 هستند. ایران، تیم خوبی است.

مارک گسول در انتها گفت: من به انتها دوران بازی های ملی بسیار نزدیک هستم ولی انگیزه بسیار زیادی برای قهرمانی دارم. من می خواهم پیش از بازنشستگی به تیم ملی کشورم یاری کنم تا به افتخارات و مدال های بیشتری برسد. تمرکز من بعد از NBA روی جام دنیای است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 208

به "گسول: ایران را به خوبی می شناسیم، تمرکز من بعد از NBA روی جام جهانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گسول: ایران را به خوبی می شناسیم، تمرکز من بعد از NBA روی جام جهانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید