گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، همگروهی تیم ملی هندبال ایران با بحرین، هنگ کنگ و کره جنوبی در جدول اصلی

به گزارش دیتاپد، تیم ملی هندبال ایران در جدول اصلی مسابقات هندبال بازی های آسیایی 2018 با تیم های بحرین، هنگ کنگ و کره جنوبی همگروه شد.

گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، همگروهی تیم ملی هندبال ایران با بحرین، هنگ کنگ و کره جنوبی در جدول اصلی

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، ایران پس از ثبت یک برد و یک باخت در گروه اول جدول مقدماتی مسابقات هندبال بازی های آسیایی 2018، بعد از تیم ملی قطر با دو امتیاز راهی جدول اصلی شد.

براساس این گزارش، در جدول اصلی مسابقات 13 تیم حاضر در جدول مقدماتی دوباره به دو گروه چهار تیمی و یک گروه پنج تیمی تقسیم شدند که براساس قرعه تیم ایران در گروه دوم جای گرفت.

ملی پوشان هندبال کشورمان روز دوشنبه 29 مرداد ماه از ساعت 11:30 به وقت تهران به مصاف تیم بحرین می روند، روز چهارشنبه 31 مرداد هم از ساعت 15:30 مقابل هنگ کنگ قرار می گیرند و در آخرین مسابقه این مرحله نیز از ساعت 15:30 روز جمعه دوم شهریور ماه به مصاف کره جنوبی خواهند رفت.

گروه بندی مرحله دوم مسابقات هندبال بازی های آسیایی 2018 به توضیح زیر است:

گروه اول: عراق، ژاپن، قزاقستان و قطرگروه دوم: بحرین، هنگ کنگ، ایران و کره جنوبیگروه سوم: هند، اندونزی، مالزی، پاکستان و چین تایپه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 10

به "گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، همگروهی تیم ملی هندبال ایران با بحرین، هنگ کنگ و کره جنوبی در جدول اصلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، همگروهی تیم ملی هندبال ایران با بحرین، هنگ کنگ و کره جنوبی در جدول اصلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید