کرمانشاه پایلوت تورهای هوایی غرب کشور شده است

به گزارش دیتاپد، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه، هانیه شمس سه شنبه 26 شهریور 99 خواستار فعالیت مستمر تمام شرکت های هواپیمایی در کرمانشاه شد و اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا و رکود صنعت گردشگری، حدود 70 درصد شرکت های گردشگری تعطیل شدند ولی با فروکش کردن شیوع این ویروس در استان و خروج از شرایط قرمز، خوشبختانه از اول مرداد ماه امسال پرواز ایرباس زاگرس از کرمانشاه به کیش راه اندازی شد.

کرمانشاه پایلوت تورهای هوایی غرب کشور شده است

مدیر دفتر آژانس گردشگری الیت با اشاره به اینکه در حال حاضر گردشگران شهرهای کرمانشاه، همدان، لرستان، سنندج و ایلام از این خط استفاده می نمایند، اضافه کرد: خوشبختانه استقبال خوبی از این پروازها شده است و زمینه برای افزایش خطوط پروازی در این استان وجود دارد.

او گفت: این خط پروازی همه روزه به صورت رفت و برگشت آماده خدمات رسانی به مسافران است و به دلیل استقبال مسافران، یک پرواز دیگر به آن اضافه شده است.

شمس خواستار افزایش تعداد پرواز های این شرکت در کرمانشاه شد و توضیح داد: امیدواریم با حضور سایر شرکت های هواپیمایی شاهد اتصال هوایی استان کرمانشاه به مراکز استان های سراسر کشور باشیم.

او در ادامه با اشاره به دارا بودن فرودگاه کرمانشاه به استانداردهای رفاهی و منظم بودن پروازها، اضافه کرد: از 21 مهرماه خط پروازی کرمانشاه ـ قشم در روزهای دوشنبه و پنجشنبه اضافه می گردد، در روز اول اطلاع رسانی استقبال خوبی از این پروازها شد و انتظار می رود با بالا بردن سطح رفاه برای مشتریان، پروازهای بیشتری از استان کرمانشاه به استان های دیگر اضافه گردد.

او با تأکید بر لزوم فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی در پروازها، گفت: می توانیم با ایجاد امنیت بهداشتی، گردشگران را به برقراری سفرهای گردشگری ترغیب کنیم و با افزایش تعداد پروازها و ایجاد خطوط پروازی جدید، زمینه را برای رفت و آمد مسافران و گردشگران به این نقطه از کشور آماده کنیم.

منبع: گردشبان
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1371

به "کرمانشاه پایلوت تورهای هوایی غرب کشور شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمانشاه پایلوت تورهای هوایی غرب کشور شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید