پرفروش ترین تبلت های خبرنگاران (آذر 1402)

به گزارش دیتاپد، در این مطلب تصمیم گرفته ایم پرفروش ترین تبلت های خبرنگاران را در آذر سال 1402 معرفی کنیم؛ تبلت های متنوعی که به وسیله بسیاری از کاربران برای خرید جالب بوده اند و شاید برای شما هم کاربردی به نظر می رسند و مطابق با سطح انتظاراتتان باشند.

پرفروش ترین تبلت های خبرنگاران (آذر 1402)

فارغ از بحث برند، تبلت ها بیشتر مناسب برای افرادی هستند که در پی خرید تبلت با کیفیت از جنبه سخت افزاری، به یک دستگاه دیجیتال با قابلیت حمل و نقل آسان نیاز دارند. در این مقاله تصمیم گرفته ایم به همین بهانه، نگاهی به پرفروش ترین تبلت های خبرنگاران بیندازیم. شاید از بین 10 تبلت پرفروش موجود در خبرنگاران ، چند محصول نظرتان را برای خرید جلب کند. این مطلب بر اساس هفته دوم آذر 1402 نوشته شده است.

1. تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S6 Lite 2022 ظرفیت 64 گیگابایت و رم چهار گیگابایت

پرفروش ترین تبلت خبرنگاران در ماه آذر 1402، تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S6 Lite به شمار می رود که نسخه 2022 این تبلت در حال حاضر در دو رنگ خاکستری و آبی در خبرنگاران به فروش می رسد. این تبلت از نصب یک عدد سیم کارت به ابعاد نانو پشتیبانی می نماید. بدنه و فریم این تبلت از جنس آلومینیوم بوده و به همین علت از جنبه وزن، با یک تبلت بسیار سبک روبه رو هستیم.

تراشه Aderno 618 در این مدل تبلت به کار رفته و از طرفی دیگر مقدار رم چهار گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت نیز در این مدل تبلت سامسونگ دیده می گردد. صفحه نمایش تبلت 10 اینچ بوده و از رزولوشن صفحه نمایش 1200×2000 با تراکم پیکسلی 224 پیکسل بر اینچ بهره می برد. یک عدد دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و بعلاوه دوربین سلفی 5 مگاپیکسل در این مدل لپتاپ تعبیه شده که دوربین اصلی از قابلیت HDR هم پشتیبانی می نماید.

سیستم عامل این تبلت به طور پیش فرض اندروید 12 است که قابلیت ارتقا به One UI 5.0 را هم دارد. علاوه بر این موضوع، یک عدد باتری قدرتمند 7040 میلی آمپر در این مدل تبلت سامسونگ وجود دارد.

2. تبلت شیائومی مدل Redmi Pad ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

از برند شیائومی، تبلت مدل Redmi Pad با ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت به عنوان پرفروش ترین تبلت ماه آذر شناخته می گردد که در دو رنگ خاکستری و نقره ای برای خرید موجود است. این مدل تبلت دارای فریم جنس آلومینیومی و قاب پشت از جنس پلاستیک بوده و از طرفی درگاه USB Type-C نیز برای شارژ دستگاه دیده می گردد. در این تبلت بعلاوه تراشه MediaTek Helio G99 با فرکانس 2 تا 2.2 گیگاهرتز نصب شده است. این دستگاه خوشبختانه از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می نماید.

صفحه نمایش این تبلت شیائومی شبیه به مورد قبلی به نظر می رسد؛ یعنی مقدار صفحه در این محصول 10 اینچ، رزولوشن صفحه 2000×1200 و تراکم پیکسلی 220 پیکسل بر اینچ محسوب می گردد. با این حال، تبلت شیائومی مورد نظر از قابلیت سیم کارت پشتیبانی نمی نماید. بعلاوه هر دو دوربین اصلی و سلفی از نوع رزولوشن 8 مگاپیکسلی تلقی می شوند. هر چند دوربین سلفی از نوع فوق عریض به شمار میرود.

سیستم عامل تبلت به طور پیش فرض اندروید 12 بوده و باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت 8000 میلی آمپر ساعت در این محصول نصب شده است.

3. تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A8 10.5 SM-X205 ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

از دیگر پرفروش ترین تبلت های خبرنگاران می توان به تبلت سامسونگ Galaxy Tab A8 اشاره نمود که در حال حاضر جزو گزینه های مالی برای خرید تلقی می گردد. این محصول در قالب سه رنگ صورتی، خاکستری و نقره ای برای خرید موجود است که تفاوت قیمتی چندان چشمگیری بین این سه رنگ دیده نمی گردد. محصول مورد نظر از قابلیت مکالمه برخوردار بوده و می توان یک عدد سیم کارت سایز نانو را هم در داخل تبلت نصب کرد.

تراشه Unisoc Tiger T618، رم چهار گیگابایت، حافظه داخلی 64 گیگابایت و پشتیبانی از کارت حافظه microSD از مهمترین مشخصات فنی دستگاه به شمار می روند. صفحه نمایش 10 اینچی تبلت از رزولوشن 1920×1200 و تراکم پیکسلی 216 پیکسل بر اینچ بهره می برد. دوربین سلفی و دوربین اصلی موجود در تبلت به ترتیب از رزولوشن 5 و 8 مگاپیکسل برخوردار است. پردازنده بسیار خوب Mali G52 MP2 هم برای انجام کارهای گرافیکی در این محصول تعبیه شده که جزو پردازنده های گرافیکی ارزان با کارایی مطلوب شناخته می گردد.

سیستم عامل پیش فرض تبلت اندروید 11 بوده و از طرفی دیگر باتری 7040 میلی آمپر ساعت در این محصول به کار رفته است.

4. تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 Lite - T225 ظرفیت 32 گیگابایت

اگر در پی خرید یک تبلت ارزان هستید، تبلت سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite می تواند برای شما عالی به نظر برسد. این محصول که یکی از پرفروش ترین تبلت های خبرنگاران به شمار میرود، در دو رنگ نقره ای و خاکستری به فروش می رسد. این تبلت قابلیت پشتیبانی از سیم کارت به ابعاد نانو را دارد. بعلاوه فریم و قاب پشتی تبلت از نوع آلومینیوم محسوب می گردد. پردازنده Mediatek MT8768T Helio P22T در این محصول به کار رفته که فرکانس آن 1.8 تا 2.3 گیگاهرتز اعلام شده است. بعلاوه سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی هم در این محصول وجود دارد. خوشبختانه این تبلت ارزان از کارت حافظه microSD هم پشتیبانی می نماید.

صفحه نمایش 8.7 اینچی تبلت از رزولوشن 1340×800 و تراکم پیکسلی 179 پیکسل بر اینچ بهره می برد. علاوه بر این موارد، دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی 2 مگاپیکسل از مشخصات دوربین تبلت به شمار می روند.

سیستم عامل اندروید به طور پیش فرض اندروید 10 بوده و باتری تبلت با ظرفیت 5100 میلی آمپر ساعت کار می نماید که از قابلیت شارژ سریع 15 وات هم برخوردار است.

5. تبلت اپل مدل iPad Pro 11 2022 WIFI ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

هواداران برند اپل می توانند تبلت اپل iPad Pro 11 2022 WIFI را خریداری نمایند که جزو پرفروش ترین تبلت های خبرنگاران ست. بدنه این محصول از جنس آلومینیومی بوده و از مهم ترین قابلیت های آی پد پرو 11 می توان به سنسور تشخیص چهره اشاره نمود. تراشه M2 اپل هم یکی دیگر از مشخصات مهم در این تبلت به شمار می رود. هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی هم در این محصول دیده می گردد. متاسفانه این تبلت پرفروش از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی نماید.

صفحه نمایش 11 اینچی این مدل تبلت اپل از رزولوشن فوق العاده 2388×1668 و تراکم پیکسلی 265 پیکسل بر اینچ بهره می برد. نرخ به روز رسانی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 600 نیت از سایر مشخصات مهم صفحه نمایش به شمار میرود.

هر دو دوربین اصلی و سلفی تبلت از نوع 12 مگاپیکسل محسوب می شوند. با این حال، سنسورهای مختلفی برای دوربین ها تعریف شده است. برای مثال می توان به سنسور فوق عریض با رزولوشن 10 مگاپیکسل اشاره نمود که دریچه دیافراگم f/2.4 دارد. با این حال چیزی که بیشتر به چشم می آید، در فیلم برداری با کیفیت 4K خلاصه می گردد.

سیستم عامل پیش فرض تبلت iPadOS 16.1 بوده و باتری تعبیه شده در این آی پد از ظرفیت 7538 میلی آمپر ساعت برخوردار است.

6. تبلت اپل مدل iPad Air 5th generation Wi-Fi ظرفیت 64 گیگابایت

تبلت iPad Air 5th generation Wi-Fi از پرفروش ترین تبلت های خبرنگاران محسوب می گردد که در رنگ های متنوع به فروش می رسد. این تبلت دارای حسگر اثر انگشت بوده اما نمی توان کارت حافظه جانبی خاصی را در این تبلت نصب کرد. تراشه به کار رفته در این آیپد M1 محسوب می گردد. بعلاوه هشت گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در این محصول دیده می گردد.

صفحه نمایش 10 اینچی تبلت از رزولوشن 2360×1640 با تراکم پیکسلی 264 پیکسل بر اینچ بهره می برد. بعلاوه حداکثر روشنایی 500 نیت برای این تبلت گزارش شده که یک عدد فوق العاده حیرت انگیز به شمار میرود. در این محصول هر دو دوربین اصلی و سلفی دارای رزولوشن 12 مگاپیکسل بوده و می توان به صورت 4K با این تبلت به فیلم برداری مشغول شد.

سیستم عامل تبلت از نوع iPad OS 15 بوده و باتری به کار رفته در این تبلت از نوع لیتیوم یون 28.6 وات ساعت محسوب می گردد.

7. تبلت اپل مدل iPad (9th Generation) 10.2-Inch Wi-Fi (2021) ظرفیت 64 گیگابایت

تبلت اپل مدل iPad (9th Generation) 10.2-Inch Wi-Fi (2021) محصول مجذوب کننده دیگری است که می توان برای خرید به آن فکر کرد؛ چرا که این محصول را می توان در حال حاضر تبلت ارزان اپل دانست که در دو رنگ نقره ای و خاکستری به فروش می رسد. بدنه و فریم این آی پد هم از نوع آلومینیومی بوده و متاسفانه این مدل هم از سیم کارت پشتیبانی نمی نماید. با این حال، قابلیت حسگر اثر انگشت روی قاب جلویی وجود دارد.

این تبلت ارزان قیمت اپل دارای تراشه A13 Bionic بوده و از طرفی دیگر، سه گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز در این تبلت دیده می گردد. صفحه نمایش 10 اینچی تبلت دارای رزولوشن 1620×2160 پیکسل با تراکم پیکسلی 264 پیکسل بر اینچ بوده و حداکثر روشنایی این صفحه نمایش هم 500 نیت اعلام شده است.

دوربین اصلی در این آی پد ارزان 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی 12 مگاپیکسل محسوب می گردد. برای فیلم برداری می توان به قابلیت سرعت 60 فریم بر ثانیه و بعلاوه لرزشگیر تصویر دوربین ها اشاره نمود. هر چند، دوربین اصلی قابلیت سرعت 120 فریم در ثانیه را با کیفیت 720 پیکسل دارد.

سیستم عامل پیش فرض تبلت از نوع iPad OS 15 تلقی می گردد که به راحتی قابل ارتقاست. بعلاوه باتری غیر قابل تعویض با ظرفیت 32.4 وات ساعت هم روی این آی پد نصب شده است.

8. تبلت مایکروسافت مدل Surface Go 2 LTE-SUF ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

احتمالا نام مدل Surface Go 2 LTE-SUF کمتر به گوشتان خورده، اما این محصول یکی از پرفروش ترین تبلت های خبرنگاران ست که صرفا به صورت تک رنگ نقره ای به فروش می رسد. در داخل این تبلت می توان یک عدد سیم کارت قرار گرفته است؛ بنابراین محصول از قابلیت مکالمه پشتیبانی می نماید.

پردازنده مرکزی تبلت Surface Go 2 LTE-SUF از نوع Intel M3 نسل هشتم با فرکانس پردازنده 1.6 تا 2.4 گیگاهرتز به شمار میرود. بعلاوه پردازنده گرافیکی در این تبلت پرفروش از نوع Intel Graphics 615 محسوب می گردد. از طرفی، هشت گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایت از سایر مشخصات فنی در این تبلت به شمار می رود. خوشبختانه این تبلت از کارت حافظه جانبی microSD تا 256 گیگابایت پشتیبانی می نماید.

صفحه نمایش 10.5 اینچی تبلت مذکور از رزولوشن 1280×1920 و تراکم پیکسلی 220 پیکسل بر اینچ بهره می برد. دوربین اصلی و دوربین سلفی به ترتیب 8 و 3 مگاپیکسل محسوب می شوند. دوربین سلفی قابلیت تشخیص چهره هم دارد. به لطف باتری با ظرفیت 26.8 وات ساعت می توان تا نهایت 10 ساعت شارژدهی را از این مدل تبلت انتظار داشت. سیستم عامل ویندوز، شتاب سنج، سنجش نور محیط، ژیروسکوپ، جک 3.5 میلی متری صدا مجهز به میکروفون های استریو از سایر قابلیت های فوق العاده هیجان انگیز این تبلت پرفروش مایکروسافت دانسته می گردد.

9. تبلت شیائومی مدل Redmi pad ظرفیت 128 گیگابایت و رم چهار گیگابایت

تبلت شیائومی مدل Redmi pad ظرفیت 128 گیگابایت و رم چهار گیگابایت از دیگر پرفروش ترین تبلت های خبرنگاران محسوب می گردد که صرفا به صورت تک رنگ سبز دریایی در خبرنگاران به فروش می رسد. جنس بدنه این محصول از نوع آلومینیوم بوده و در داخل این تبلت نمی توان سیم کارتی را نصب کرد. بعلاوه پردازنده گرافیکی تبلت از نوع Mediatek MT8781 Helio G99 محسوب می گردد. خوشبختانه تبلت مذکور از کارت حافظه تا نهایت 128 گیگابایت پشتیبانی می نماید.

صفحه نمایش 10 اینچی تبلت با تراکم پیکسلی 220 پیکسل بر اینچ عرضه می گردد. دوربین اصلی و سلفی هشت مگاپیکسلی این مدل تبلت، قابلیت فیلم برداری Full HD با سرعت 30 فریم در ثانیه را دارا هستند. سیستم عامل دستگاه به طور پیش فرض از نوع اندروید 12 بوده و باتری قدرتمند 8000 میلی آمپر ساعت با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 وات در این تبلت شیائومی وجود دارد.

10. تبلت اپل مدل iPad 2022 WIFI ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

آخرین تبلت موجود در این فهرست که به عنوان پرفروش ترین تبلت خبرنگاران در ماه آذر 1402 شناخته می گردد، تبلت iPad 2022 WIFI است که در رنگ های مختلف به فروش می رسد. این آی پد به طور کامل دارای بدنه آلومینیومی بوده و حسگر اثر انگشت هم روی تبلت تعبیه شده است. تراشه Apple A14 Bionic با فرکانس 1.8 تا 3 گیگاهرتز نیز در این محصول دیده می گردد. علاوه بر این مورد، پردازنده گرافیکی هشت هسته ای انحصاری اپل به انضمام چهار گیگابایت مقدار رم و 64 گیگابایت حافظه رم از سایر مشخصات فنی در این تبلت به شمار می رود. از طرفی دیگر، صفحه نمایش 10 اینچی تبلت از رزولوشن 1640×2360 و تراکم پیکسلی 264 پیکسل بر اینچ بهره می برد. صفحه نمایش از نوع IPS بوده و حداکثر مقدار روشنایی 500 نیت در این تبلت دیده می گردد. علاوه بر این، دوربین اصلی و سلفی این مدل آی پد دارای رزولوشن 12 مگاپیکسل بوده و می توان با کیفیت 4K فیلم برداری کرد.

سیستم عاملی که به طور پیش فرض روی تبلت نصب شده، iPadOS 15 است که قابلیت ارتقا به 16.1 را دارد. بعلاوه باتری بسیار خوب با ظرفیت 28.6 وات ساعت در این مدل آی پد نصب شده است.

منبع: خبرنگاران مگ

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 آذر 1402 بروزرسانی: 12 آذر 1402 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2454

به "پرفروش ترین تبلت های خبرنگاران (آذر 1402)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرفروش ترین تبلت های خبرنگاران (آذر 1402)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید