انتها مسابقات بسکتبال و کشتی فرنگی دانش آموزی خوزستان

به گزارش دیتاپد، خبرنگاران/خوزستان رقابت های بسکتبال و کشتی فرنگی دانش آموزی خوزستان با شناخت تیم های برتر به خاتمه رسید.

انتها مسابقات بسکتبال و کشتی فرنگی دانش آموزی خوزستان

حسنعلی افروزی زاده، رئیس هیات ورزش دانش آموزی خوزستان، اظهارکرد: مسابقات بسکتبال در بخش پسران و دختران، از 29 بهمن ماه تا یکم اسفندماه به ترتیب در مقطع متوسطه دوم و اول به میزبانی شوشتر و خرمشهر برگزار گشت.

وی با اشاره به نتایج مسابقات پسران، گفت: در فینال این رقابت ها تیم شوشتر با نتیجه 49 بر 46 برابر تیم ناحیه 3 اهواز به برتری رسید و عنوان قهرمانی را به دست آورد. ناحیه 3 اهواز و آبادان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

رئیس هیات ورزش دانش آموزی خوزستان بیان نمود: در مسابقات بخش دختران نیز آبادان، خرمشهر و ناحیه 3 اهواز به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی همچنین با اشاره به نتایج مسابقات کشتی فرنگی، عنوان نمود: این رقابت ها 30 بهمن ماه با همکاری هیات کشتی استان در اهواز برگزار گشت که اندیمشک با 188 امتیاز، ایذه با 122 امتیاز و بهبهان با 115 امتیاز به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

افروزی زاده گفت: سطح فنی مسابقات برگزار گشته، بسیار بالا بود و تیم های برتر این دوره از رقابت ها به مسابقات کشوری پیش رو اعزام خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 938

به "انتها مسابقات بسکتبال و کشتی فرنگی دانش آموزی خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها مسابقات بسکتبال و کشتی فرنگی دانش آموزی خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید