هدف ما کسب عنوان قهرمانی، 6 کشتی گیر تازه به تیم اضافه شد

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران هوشنگ حاتمی با بیان اینکه هدف ما کسب عنوان قهرمانی است، اظهار کرد: ما در مرحله گروهی با اتکا به کشتی گیران بومی و آموزشگاه سینا صنعت حضور پیدا کردیم و تنها سه کشتی گیر ما در این مرحله نتوانستند به پیروزی برسند و از 60 کشتی برگزار شده 57 پیروزی به دست آوردیم.

هدف ما کسب عنوان قهرمانی، 6 کشتی گیر تازه به تیم اضافه شد

وی با اشاره به اینکه برای تقویت تیم با 6 کشتی گیر قرارداد بستیم، ادامه داد: محمدرضا مختاری، مهدی محسن نژاد، محمد ناقوسی، رضا عباسی، گئورگ تادووسیان و داوید اوواسپیان از ارمنستان در مرحله نهایی برای تیم کشتی خواهند گرفت.

حاتمی اضافه کرد: بعد از تغییر زمان برگزاری مرحله نهایی لیگ بیست و یکم، اردوی سینا صنعت که قرار بود به مدت پنج روز در قم برپا گردد که لغو شد و در حال حاضر اردوی خود را در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برپا نموده ایم.

سرپرست تیم کشتی سینا صنعت ایذه از مدیرعامل تیم مهندس احمدپور بابت حمایت های همیشگی و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون بابت در اختیار گذاشتن سالن، تقدیر کرد و گفت: از مردم به خصوص مردم خوزستانی و ایذه ای درخواست دارم تا برای تیم دعا نمایند تا بتوانیم با کسب عنوان قهرمانی برای لحظه ای دلشان را شاد کنیم .

به گزارش خبرنگاران، مرحله نهایی مسابقات کشتی قرار است در تاریخ 16 آذر ماه امسال در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران با حضور تیم های سینا صنعت ایذه، فولادین ذوب آمل، دانشگاه آزاد اسلامی و امیدهای لرستان برگزار گردد.

سینا صنعت ایذه در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی ایران پنجشنبه 16 آذرماه امسال در مقابل دانشگاه آزاد اسلامی صف آرایی خواهد نمود و در صورت پیروزی عصر همان روز به مصاف برنده ملاقات فولادین ذوب آمل و امیدهای لرستان خواهد رفت.

شاگردان بویری در دور مقدماتی بیست و یکمین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی با کسب 6 پیروزی به عنوان صدرنشین گروه (ج) راهی مرحله نهایی شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2079

به "هدف ما کسب عنوان قهرمانی، 6 کشتی گیر تازه به تیم اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف ما کسب عنوان قهرمانی، 6 کشتی گیر تازه به تیم اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید