آشنایی هتل پولمن جی پاتایا

به گزارش دیتاپد، هتل پولمن جی پاتایا یکی از برترین هتل‌هایی است که به شما توصیه می‌کنیم در تور پاتایا به بازدید آن بروید. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل آشنا خواهم کرد.

آشنایی هتل پولمن جی پاتایا

هتل پولمن جی پاتایا یکی هتل 5 ستاره با امکانات و خدمات فراوان است که  در امتداد ساحل وونگ آمارت پاتایا ساخته شده. در دکوراسیون این هتل، ترکیبی از دکوراسیون تایلندی و مدرن را در هتل پولمن جی پاتایا خواهید دید. اتاق‌های بسیار برای اقامت راحت هستند و به تهویه مطبوع ، تلویزیون صفحه تخت ،مینی بار، وان حمام به همراه دوش مجهز شده‌اند. در رستوران هتل پولمن جی پاتایا انواع غذاهای بین المللی با نوشیدنی‌های تازه سرو می‌شود، همچنین شما می‌توانید صبحانه و عصرانه را نیز در همین هتل نوش جان نمایید. برای کسانی که مایل هستند تعطیلات لوکسی را در شهر پاتایا بگذرانند، این هتل می‌تواند یک انتخاب عالی در تور پاتایا باشد.

سالن های ماساژ، دو استخر روباز، سالن‌های مراقبت از پوست، رستوران، کافه تریا، باشگاه تناسب اندام، اتاق بازی برای کودکان، اتاق بازی برای نوجوانان، اتاق فیلم و کافی نات، اتاق کنفرانس، سالن برگزاری جشن و عروسی، اتاق بازی بیلیارد و اینترنت پر سرعت رایگان از امکانات و خدماتی هستند که این هتل در اختیار گردشگران تور پاتایا قرار می‌دهد.

هتل 5 ستاره لوکس پولمن جی پاتایا 2 دقیقه پیاده تا ساحل مسافت دارد . این هتل در کمتر از 10 دقیقه تا  معبد حقیقت معروف فاصله دارد. با دسترسی در این هتل هم از منظره زیبای ساحل این منطقه برخوردار خواهید بود و هم دسترسی خوبی به بهترین جاذبه‌های تور پاتایا خواهید داشت.

انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 733

به "آشنایی هتل پولمن جی پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی هتل پولمن جی پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید