هتل 3 ستاره سیتین پرتونام در بانکوک

به گزارش دیتاپد، هتل سیتین پرتونام (Citin Pratunam Hotel)، یکی از برترین هتل‌های 3 ستاره کشور تایلند در شهر بانکوک به شمار می‌رود. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل آشنا خواهیم کرد.

هتل 3 ستاره سیتین پرتونام در بانکوک

این هتل در شهر بانکوک موقعیت خوبی داشته که مرکز خرید پالادیوم، پانتیپ پلازا، مرکز خرید پلاتینیوم و سنترال ورلد، گیسورن در نزدیکیآن قرار گرفته‌اند. همچنین اگر علاقه مند هستید به سایر نقاط شهر و جاذبه های گردشگری تور تایلند مراجعه کنید و از دیدن زیبایی های آن ها لذت ببرید با استفاده از ایستگاه بی تی اسی که در نزدیکی هتل قرار گرفته این امکان فراهم شده است.

در واحد های اقامتی این هتل تلویزیون ال سی دی 32 اینچ با کانال های ماهواره ای تعبیه شده و دسترسی به اینترنت وای فای رایگان فراهم شده است. همچنین امکان تهیه چای و قهوه فراهم شده و برای محافظت از اشیا ارزشمند مهمانان در زمانی که در اتاق خود حضور ندارند گاوصندوق الکترونیکی تدارک دیده شده است. سیستم تهویه مطبوع، سشوار، آئینه قدی، یخچال، حمام، حوله، دمپائی و تلفن آی دی دی از سایر امکانات اتاق ها برای مسافران بانکوک می باشد.

هتل سیتین پرتونام در یکی  از هتل‎‌های مقرون به صرفه بانکوک بوده که 126 اتاق استودیو سوپریور، اتاق دلوکس تریپل و اتاق کانکتینگ را برای اقامت دارد.

 دسترسی به اینترنت وای فای، خدمات دربان، انبار چمدان، دستگاه خودپرداز، میز جلو 24 ساعته، سیستم تهویه، صندوق امانات، آسانسور، لاندری، مرکز بیزنس، اتاق جلسه، اتاق های عاری از سیگار و روزنامه از جمله خدمات و امکانات رافاهی هتل برای مسافرانی می‌باشد که در تور بانکوک سیتین پرتونام تایلند را برای اقامت انتخاب کرده‌اند.

از امکانات رفاهی که هتل برای مهمانان در نظر گرفته می توان به سونا، مرکز اسپا و سالن ورزش اشاره کرد. سیتین پرتونام که از هتل های 3 ستاره کشور تایلند است که سرویس‌های رایگانی به منظور انتقال مسافران به مغازه‌های اطراف و ایستگاه قطار هوایی فراهم کرده.

انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 739

به "هتل 3 ستاره سیتین پرتونام در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 3 ستاره سیتین پرتونام در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید