هتل سوکوسول بانکوک

به گزارش دیتاپد، هتل سوکوسل بانکوک (sukosol hotel bangkok)، یکی از برترین هتل‌هایی است که به شما توصیه می‌کنیم در تور بانکوک در آن اقامت کنید، چرا که در نزدیکی بهترین جاذبه‌های این شهر قرار گرفته و امکانات خوبی در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

هتل سوکوسول بانکوک

هتل سوکوسول بانکوک، با ترکیبی از معماری اروپایی-تایلندی خود جزو بهترین هتل‌هایی است که می‌توانید برای اقامت در تور بانکوک آن را انتخاب نمایید. این هتل دارای 500 اتاق بوده که به رده‌های استاندارد، اتاق های دلوکس، سوئیت های لوکس و اتاق های خانوادگی تقسیم می‌شوند. هتل سوکوسول بانکوک از ترکیبی از دکوراسیون تایلندی و هنرهای امروزی را برای طراحی اتاق‌های این هتل استفاده کرده است که به صورت مدرن دکور شده و برای اقامت بسیار راحت است.  هتل سوکوسول با داشتن پنج  رستوران توانسته  مجموعه ای  از غذاهای خوشمزه و لذیذ را برای میهمانان فراهم می‌کند. رستوان‌ها، لابی و مناطق عمومی هتل با اشیای قدیمی و با ارزش و اشیای لوکس و آنتیک تزیین شده است.

هتل سوکوسول بانکوک ، در مرکز شهر قرار گرفته است  و تا ایستگاه قطار داخل شهری تنها 3 دقیقه فاصله داشته که به همین دلیل دسترسی بسیار راحتی به تمام مناطق شهر بانکوک دارد. گردشگران تور تایلند که این هتل را برای اقامت انتخاب کرده‌اند می‌توانند تنها با گذر از دو ایستگاه به مراکز خریدی همچون‌ ام بی‌ کی، سیام، پاراگون واقع در میدان سیام دسترسی پیدا کنند و یک یک سفر عالی و پر از جاذبه را تجربه کنند.

استخر روباز، سونا، باشگاه بدنسازی، مرکز مراقبت از پوست، سالن های ماساژ، رستوران، کافه تریا، اینترنت رایگان، آرایشگاه و خدمات نگهداری از کودکان از امکانات هستند که این هتل در اختیار گردشگران تور بانکوک قرار می‌دهد.

انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 736

به "هتل سوکوسول بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سوکوسول بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید